تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۳۳
۰
کد مطلب : ۱۳۱۴۴

تشكل‌های دينی مازندران رتبه سوم كشور را كسب كردند

تشكل‌های دينی مازندران رتبه سوم كشور را كسب كردند
ایران‌زمین: مسئول تشكل‌های دينی مازندران از كسب رتبه سوم كشوری از سوی تشكل‌های دينی مازندران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره كل تبليغات اسلامی مازندران، «صادق‌نيا» مسئول تشكل‌های دينی مازندران گفت: هرساله از سوی اداره كل تشكل‌های دينی و مراكز فرهنگی سازمان تبليغات اسلامی از فعاليت‌ها و اجرای برنامه‌های تشكل‌های دينی در سطح استان‌ها با موضوعات گوناگون و براساس معيارهايی ارزيابی می‌شود كه مازندران بعد از استان‌های زنجان و سيستان و بلوجستان در اين ارزيابی در سال ۸۸ رتبه سوم كشور را كسب كرد.

وی تصريح كرد: عملكرد شورای هيئات مذهبی و كانون مداحان و شاعران مذهبی، برگزاری كنگره شعر عاشورايی و نمايشگاه فرهنگ مناسبت‌های مذهبی، فعال‌سازی و ساماندهی هيئت‌های مذهبی محوری، كانون‌های فرهنگی ـ تبليغی محوری و انجمن‌های اسلامی محوری از اهم مواردی است كه در اين ارزيابی مورد بررسی قرار گرفتند.

مسئول تشكل‌های دينی مازندران، خاطرنشان كرد: حمايت‌های نرم‌افزاری كتب و نشريات فرهنگی و چاپ بنرها و پوسترهای تبليغی در مناسبات مذهبی، فعال‌سازی لينك كانون مداحان استان از ديگر اين معيارها در ارزيابی برای كسب رتبه بوده است.

وی افزود: استان مازندران در پنج سال اخير در ارزيابی‌های صورت گرفته از سال ۸۵ تاكنون رتبه‌های اول تا سوم را بين ۳۰ استان كشور كسب كرده است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما