تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۴
۰
کد مطلب : ۱۳۴۵۳

«راضيه تجار» داستان زندگی حضرت زينب(س) را نوشت

«راضيه تجار» داستان زندگی حضرت زينب(س) را نوشت
فرهنگ: راضيه تجار، در ارتباط با تازه‌ترين اثر داستانی خود اظهار كرد: كتابی را با عنوان «ما، شكيبا» به تازگی نوشته‌ام كه به موضوع زندگانی حضرت زينب(ع) و نيز نحوه شهادت ايشان می‌پردازد.

وی افزود: اين اثر داستانی روايتی است خلاصه از زندگانی حضرت زينب(س) كه با تأكيد بر حوادث پس از واقعه عاشورا نوشته شده است و از سوی مؤسسه انتشارات همشهری در ايام شهادت حضرت زينب(س) منتشر خواهد شد.

تجار در پاسخ به اين سوال كه چرا در يك سال گذشته از جمله نويسندگان كم‌كار حوزه ادبيات انقلاب بوده است گفت: البته من سال گذشته يك اثر داستانی بلند را منتشر كردم، اما از زمانی كه مسئوليت انتشار مجموعه آثار نوقلمان را در انجمن قلم برعهده گرفتم به اين نتيجه رسيدم كه اگر من زمانی را كه در طول يك سال برای نوشتن يك اثر صرف می‌كنم را به كمك برای انتشار چندين اثر از نويسندگان نوقلم اختصاص دهم، دارای فايده بيشتری است و شايد اين مسأله باعث شده در چند وقت گذشته كم كارتر باشم، اما ارتباط من با داستان‌نويسی قطع نشده و كلاس‌های داستان‌نويسی من همچنان پابرجاست.

مجموعه داستان‌ها و داستان‌های بلند «آواز پرنده»، «پاورچين تا عشق و چند داستان ديگر»، «كوچه اقاقيا» و «جای خالی آفتابگردان‌ها» از جمله آخرين آثار تجار هستند كه در قالب طرح انتشار ۴۰ هزار صفحه از ۴۰ نويسنده پيشكسوت انقلاب اسلامی از سوی انجمن قلم ايران منتشر شده است.

از جمله ديگر آثار اين نويسنده ۶۲ ساله می‌توان به «نرگس‌ها»، «زن شيشه‌ای»، «هفت بند»، «بندهای روشنايی»، «سفر به ريشه‌ها»، «شعله و شب»، «آرام شب‌بخير»، «گمان مبر شعله بميرد»، «از خاك تا افلاك» و «ستاره من» اشاره كرد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما