تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۶
۰
کد مطلب : ۱۳۵۹۱

جشنواره فرهنگی ـ هنری امام حسين(ع) در تبريز برگزار می‌شود

جشنواره فرهنگی ـ هنری امام حسين(ع) در تبريز برگزار می‌شود
ایران‌زمین: «ناصر وحيدی‌مهر»، معاون فرهنگی و هنری اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربايجان‌شرقی، نهم تيرماه گفت: جشنواره فرهنگی هنری امام حسين(ع) سال‌جاری در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، پژوهشی و دينی با محوريت و مديريت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اجرا می‌شود.

وی اين جشنواره را از برنامه‌های مصوب سومين سفر رياست جمهوری به استان ذكر كرد و گفت: اجرای مناسب و موفق اين جشنواره، افتخار بزرگی برای اين استان ولايتمدار و كشور عزيزمان است.

وحيدی‌مهر با بيان اين كه پتانسيل‌های بسياری برای اجرای شكوهمند اين جشنواره موجود است، تصريح كرد: سراسر زندگی، شخصيت و مبارزات حضرت سيدالشهدا سرشار از راز، درس، الهام، عبرت، عزت، غرور و اخلاق است كه اين زوايای متنوع می‌تواند بهترين موضوع و سوژه برای برپايی جشنواره امام حسين(ع) باشد.

وی اظهار كرد: تنوع بسياری كه اين جشنواره دارد، راهگشای بسياری از موضوعات ناب خواهد بود كه می‌تواند الهام بخش ديگر جشنواره‌ها باشد.

وی تصريح كرد: دبير خانه دايمی و مركزی اين جشنواره در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشكيل شده و موضوعات اين جشنواره در دست بررسی است كه به زودی به صورت فراخوان اعلام و پس از برگزاری اين جشنواره در سال‌جاری به صورت استانی و از سال آينده به بركت وجود آن امام همام به صورت كشوری برگزار می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما