تاریخ انتشار
شنبه ۲ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۴
۰
کد مطلب : ۱۳۸۴۲

سومین دوره مسابقات اذان، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن كریم برگزار شد

سومین دوره مسابقات اذان، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن كریم برگزار شد
ایران زمین: مسئول برگزاری سومین دوره مسابقات اذان، ابتهال، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن كریم گفت: این مسابقات كه به مدت سه روز در امامزاده سید محمد(ع) (گنبد خشتی) ویژه برادران شهرستان مشهد از سوی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار شد، با معرفی برگزیدگان به كار خود پایان داد.

سید‌محمد فتحی با بیان اینكه در بخش اذان این مسابقات علاقمندان در دو گروه زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به رقابت پرداختند، افزود: در بخش اذان بالای ۱۶ سال ۱۴۰ نفر و در قسمت زیر ۱۶ سال ۵۱ نفر ثبت نام كردند كه در هر گروه سه نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی با اشاره به اینكه در بخش ابتهال ۲۰ نفر و در زمینه مدیحه سرایی و همخوانی قرآن كریم نیز ۱۷ گروه تواشیح و مدیحه سرایی حضور داشتند تصریح كرد: در ابتهال سه نفر و در مدیحه سرایی و همخوانی قرآن كریم سه گروه در مرحله استانی حضور می‌یابند.

فتحی از برگزاری این سری از مسابقات در كاشمر، سبزوار و بجستان خبر داد و افزود: در بقیه شهرستان‌های استان نیز این مسابقات حداكثر تا امروز شنبه باید برگزار شود.
وی درباره مسابقات ابتهال، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن كریم ویژه خواهران نیز توضیح داد: این دوره از رقابت‌ها هشت مرداد ماه سال جاری به طور همزمان در مشهد با حضور خواهران علاقمند به شركت در این مسابقات خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی تاكید كرد: مرحله استانی مسابقات اذان، ابتهال، مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن كریم اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی دو هفته آینده برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما