تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۶
۰
کد مطلب : ۱۴۰۳۶

هيئت‌های مذهبی را كانون‌های قرآن كنيد

هيئت‌های مذهبی را كانون‌های قرآن كنيد
جامعه: رئيس سازمان تبليغات اسلامی در نشست سراسری شورای هيئات مذهبی كشور با تأكيد بر اهميت فعاليت‌های قرآنی گفت: هيئات مذهبی را كانون‌های قرآن كنيد.

به ‌گزارش روابط عمومی سازمان تبليغات اسلامی، در اين نشست حجت‌الاسلام و المسلمين سيدمهدی خاموشی، رئيس سازمان تبليغات اسلامی با تأكيد بر اهميت فعاليت‌ها و برپايی محافل قرآنی در هيئات مذهبی تصريح كرد: اگر بخواهيم بی‌سوادی قرآنی را در جامعه كاهش دهيم، بايد فضای هيئات مذهبی را به كانون‌های قرآنی و جوانان هيئتی را به اين مهم ترغيب كنيد.

وی در ادامه خطاب به رؤسای شورای هيئات مذهبی سراسر كشور افزود: كاری كنيد تا قرآن در طليعه جلسات هيئات جا بيفتد و مبلغان نيز بايد در اين مسير جهت‌دهی شوند و من تصور می‌كنم با اين اقدام در ماه رمضان يك انفجار قرآنی در جامعه انجام ‌شود.

خاموشی همچنين در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به افزايش هجمه دشمنان انقلاب و اولويت رفتار سياسی منطبق بر دين كه همان اطاعت از والی است، تصريح كرد: شما به عنوان مسئولان فرهنگی كشور مؤظف هستيد قرائت امام و قرائت رهبری را در سرلوحه رفتار دينی خود قرار دهيد و در هيئات مذهبی تبيين و ترويج كنيد.

در ادامه اين جلسه رئيس شورای هيئات مذهبی كشور، حجت‌الاسلام روح‌الدين دريكوند به ارائه گزارشی از فعاليت‌های اين شورا در سال جاری پرداخت.

سپس معاون امور فرهنگی و تبليغ سازمان تبليغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسين روحانی‌نژاد به ارائه و بررسی پرسش‌ها و مشكلات مطرح شده از سوی روسای شورا پرداخت.

يادآور می‌شود، نشست سراسری شورای هيئات مذهبی كشور شنبه ۱۶ مرداد در سالن كنفرانس معاونت امور فرهنگی و تبليغ سازمان تبليغات اسلامی برگزار شد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما