تاریخ انتشار
شنبه ۳ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۰۰
۰
کد مطلب : ۱۴۳۲۸

هتل‌های مکه ملزم به نصب دوربین مداربسته شدند

هتل‌های مکه ملزم به نصب دوربین مداربسته شدند
جهان: رئیس کمیته‌ حج و عمره‌ اتاق بازرگانی و صنایع مکه مکرمه بر لزوم نصب دوربین‌های مدار بسته در تمامی‌ هتل‌ها و اماکن تجمع حجاج و عمره‌گزاران برای کنترل حرکت چهار میلیونی زایران تاکید کرد.

سعد بن جمیل قرشی اعلام کرد: در پی مرگ مشکوک یک دختر الجزائری در شهر مکه، تمامی هتل‌های این شهر به استفاده از دوربین‌های مداربسته اجبار می‌شوند.

وی با تاکید بر تلاش تمامی فعالین در مشاغل خدماتی در هتل‌ها و در سایر شرکت‌ها برای کنترل مشکلات و کاهش جنایتها گفت: چنانچه پیش از این نصب دوربین‌های مداربسته در هتل‌ها الزامی شده بود اسرار مرگ مشکوک دختر الجزائری به راحتی کشف می‌شد.

وی با انتقاد از نسبت اندک کارمندان سعودی به غیر سعودی در هتل‌های این شهر، این شرایط را زمینه مناسبی برای بروز و مخفی ماندن اسرار جنایت‌هایی از این دست دانست.

بر اساس این گزارش دو روز پیش دختر ۱۴ ساله‌ الجزائری از پشت‌بام یک هتل مرتفع بر روی دو نفر عابر دیگر در پشت‌بام هتل مجاور سقوط کرده و در دم جان باخت.

به گزارش پایگاه‌های خبری سعودی شواهد حاکی است این دختر در حال فرار بوده و در خبر‌ها آمده بود نیرو‌ی انتظامی شهر مکه فرد جانی را بازداشت و تحقیقات اولیه را آغاز کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما