تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۵۱
۰
کد مطلب : ۱۴۵۵۱

‪ ۸۰۰‬ميليارد ريال برای بازسازی حرم ائمه(ع) درعراق هزينه شده است

‪ ۸۰۰‬ميليارد ريال برای بازسازی حرم ائمه(ع) درعراق هزينه شده است
جهان: جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات كشور گفت: تاكنون بیش از ‪ ۸۰۰‬میلیارد ریال برای بازسازی حرم ائمه اطهار(ع) در شهرهای مذهبی عراق هزینه شده است.

مسعود شوشتری روز دوشنبه درمراسم معرفی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ایلام افزود: بیشتراعتبار هزینه شده مربوط به كمكهای مردمی و خیرین سراسر كشور است.

وی اظهار داشت: از زمان شروع فعالیت ستاد بازسازی عتبات عالیات كشور در سال ‪۱۳۸۲‬تاكنون افزون بر‪ ۹۵۴‬پروژه عمرانی، خدماتی و توسعه‌ای در حرمین شریفین، نجف اشرف، كربلا، كاظمین و سامرا اجرایی شده است.

شوشتری گفت: از دو سال پیش تا بحال شورای سیاستگذاری بازسازی عتبات عالیات با هشت عضو تشكیل شده كه اجرای پروژه‌ها در این شورا مصوب می‌شود.

جانشین رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات كشور افزود: برای سال جاری بیش از یك هزار و ‪ ۲۶۰‬میلیارد ریال اعتبار برای اجرای چند پروژه در حرم ائمه اطهار(ع) در شهرهای مختلف مذهبی عراق در این شورا مصوب شده است.

وی عمده‌ترین این پروژه‌ها را توسعه صحن حرم مطهر حضرت علی(ع) با ‪۱۸۰‬ هزار مترمربع در نجف اشرف عنوان كرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روند «بازسازی عتبات عالیات»،‌ پروژه‌ها و طرح‌های در دست اقدام و نیز مبالغ هزینه شده، به «پرونده ویژه خیمه» مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما