تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۰۶
۰
کد مطلب : ۱۵۳۹۵

چهارمین سوگواره سراسری عاشورایی در قزوین برگزار می‌شود

چهارمین سوگواره سراسری عاشورایی در قزوین برگزار می‌شود
ایران‌زمین: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، از برگزاری چهارمین سوگواره سراسری عاشورایی با عنوان «نیایش در کربلا» در این استان خبرداد.

طیب ملک پور، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، شنبه ۴ دی در جمع خبرنگاران گفت: چهارمین سوگواره سراسری عاشورایی با عنوان «نیایش در کربلا» با حضور قصه گویان، شعرا، هنرمندان و نویسندگان استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمان، همدان، آذربایجان غربی، گلستان، یزد و کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: چهارمحال و بختیاری، زنجان، گیلان، فارس، مازندران، مرکزی، کردستان، قم، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان و قزوین از دیگر استان‌های شرکت کننده در این سوگواره هستند.

ملک پور تصریح کرد: چهارمین سوگواره عاشورایی در بخش‌های داستان، قطعه ادبی، شعر، قصه، کارگاه ادبی، نمایش، سرود، سخنرانی و زیارت عاشورا برگزار می‌شود.



مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اشاره به حضور ۸۷۹ شرکت کننده در این سوگواره، اذعان داشت: چهارمین سوگواره عاشورایی از ۱۱ دی به مدت دو روز به میزبانی استان قزوین برگزار می‌شود.

وی، از حضور گروه ویژه نمایش از استان کرمانشاه در این سوگواره خبر داد و بیان داشت: برپایی نمایشگاه‌های متنوع از قبیل عفاف و حجاب، خوشنویسی، عکس و کلاژ و خیاطی و اجرای برنامه ویژه در حسینیه آقاسیدجمال از برنامه‌های جنبی این سوگواره است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما