تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹
۰
کد مطلب : ۱۸۱۳۲

برگزاری کارگاه تخصصی «غدیرپژوهی» در منطقه 12 تهران

برگزاری کارگاه تخصصی «غدیرپژوهی» در منطقه 12 تهران
کارگاه تخصصی «غدیرپژوهی» به‌مدت ۴۰ ساعت در ۲۰ جلسه حضوری در سطح منطقه ۱۲ تهران برگزار می‌شود.

فاطمه حیدرابوکی، مدیرمسئول مؤسسه حضرت زهرا(س) تهران  در رابطه با برگزاری این کارگاه آموزشی، گفت: به‌همت مؤسسه حضرت زهرا(س) تهران، کارگاه تخصصی «غدیرپژوهی» به‌مدت ۴۰ ساعت در ۲۰ جلسه حضوری با هدف تربیت مدرسان و مبلغان دینی و قرآنی در سطح منطقه ۱۲ تهران برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: دوره جدید این کارگاه‌های تخصصی از ۱۸ فروردین‌ماه آغاز شده است و جلسات این کارگاه هر هفته روزهای دوشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

حیدرابوکی عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها در پایان دوره علاوه بر این که می‌توانند به شبهات دینی و قرآنی با دلایل صحیح و منطقی پاسخ دهند، بلکه قادر به طرح پرسش‌هایی می‌شوند که مخالفان را وادار به پاسخگویی می‌کنند.

ارائه اطلاعاتی در رابطه با شیعه‌شناسی در کارگاه‌های غدیرپژوهی

وی بیان کرد: در این کارگاه‌ها سعی می‌شود، با توجه به هجمه‌هایی که وجود دارد، اطلاعاتی در رابطه با شیعه‌شناسی در اختیار افراد قرار گیرد و همچنین در کلاس‌های آموزشی این کارگاه، مبانی اعتقادی شیعه و اهل بیت(ع) تحلیل می‌شود.

مدیرمسئول مؤسسه حضرت زهرا(س) تهران افزود: کلاس‌های تخصصی این کارگاه با استفاده از کتب تاریخ اسلام و اصول و عقاید دینی برگزار می‌شود، این مؤسسه در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی با کنون مساجد نیز همکاری می‌کند.

وی با بیان این که برگزاری دوره‌های فرقه‌شناسی نیز در دستور کار این مؤسسه قرآنی قرار دارد، تصریح کرد: در هرجلسه علاوه بر تدریس سرفصل آموزشی، شرکت‌کنندگان به مباحثه در رابطه با شبهات مطرح شده می‌پردازند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما