تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۰
۰
کد مطلب : ۱۸۱۷۴

کربلا؛ میزبان نخستین همایش بین‌المللی «قرآن؛ رسالت جهانی»

کربلا؛ میزبان نخستین همایش بین‌المللی «قرآن؛ رسالت جهانی»
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «آستان مقدس حسینی»، کمیته برگزاری این همایش، نشست ویژه بررسی فعالیت‌های مربوط به همایش و پیشنهادات جدید به منظور اجرای موفق آن را برگزار کرد.

سید‌‌افضل الشامی، معاون تولیت آستان مقدس حسینی؛ سید جمال شهرستانی، مسئول روابط عمومی این آستان؛ حاج علی کاظم سلطان، مسئول بخش اطلاع‌رسانی و شیخ حسن المنصوری، مسئول بخش دارالقرآن این آستان در این نشست حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، آستان مقدس امام حسین(ع) از شخصیت‌های دینی و فرهنگی داخل و خارج از عراق برای شرکت در همایش دعوت به عمل آورده است و این همایش با برنامه‌های قرآنی و جلسات پژوهشی همراه خواهد بود.

پژوهش‌های که برای شرکت در همایش ارائه می‌شوند، باید ضوابط مربوط به پژوهش علمی را دارا بوده و مرتبط با یکی از محورهای مربوط به همایش تألیف شده باشند.

پژوهش‌های ارائه‌شده نباید بیش از ۲۰ صفحه باشد و چنانچه به زبان عربی تألیف شود، چکیده آن به زبان انگلیسی و عربی نیز باید به همراه پژوهش برای مسئولان برگزاری همایش ارسال شود و اگر پژوهش‌ ارائه‌شده به زبانی غیر از عربی تألیف شود، چکیده آن نیز به زبان انگلیسی و زبانی که پژوهش به آن تألیف شده است، ارسال شود.

در صورتی که پژوهش‌های ارسالی برای شرکت در همایش پذیرفته شوند، مسئولان برگزاری همایش بین‌المللی «قرآن کریم، رسالت جهانی و رویکرد انسانی»، ۳۵ روز قبل از آغاز همایش، پژوهشگرانی که تألیفات آنان انتخاب شده است را از این مسئله آگاه خواهند کرد و آستان مقدس امام حسین(ع) هزینه‌های مربوط به سفر، اقامت و ویزا را متقبل خواهد شد.

دبیرخانه آستان مقدس امام حسین(ع) همچنین، ۲۵ خردادماه سال جاری را آخرین موعد دریافت متن کامل پژوهش شرکت‌کنندگان در این همایش اعلام کرده است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما