تاریخ انتشار
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
۰
کد مطلب : ۱۸۵۹۸

افتتاح حسینیه بسیج مداحان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز

افتتاح حسینیه بسیج مداحان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز
حسینیه بسیج مداحان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز صبح روز پنجشنبه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه استان البرز، معاون هماهنگ کننده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این مراسم اظهار داشت: یکی از تأثیرگذارترین اهرم‌های فرهنگی جامعه مداحان هستند که بر افکار عموم جامعه احاطه دارند.

سرهنگ پاسدار داود عبدلی افزود: مداحان با شیوه‌های نوین و اشعاری برگرفته از ائمه اطهار می‌توانند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنند.

وی بیان کرد: بدون صداقت در کلام روضه‌ها نمی‌توان جامعه را به سمت تعالی سوق داد و باید طوری روضه‌ها را مدیریت کنیم که انسان در آن تربیت و به رشد و بالندگی برسد.

همچنین شوذب محمدی مسئول بسیج مداحان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار داشت: با تشکیل این حسینیه و گردهمایی مداحان برنامه‌های آموزشی و توجیهی بهتری برگزار خواهد شد تا انحرافات و خرافات وارد شده به بحث مداحی برطرف شود.

وی افزود: مداحان باید آسیب‌های این حرفه را رفع کرده تا بتوانند با پراکنده کردن عطر معنویت در جامعه روح ایثار و فرهنگ شهادت‌طلبی را ترویج کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: تمام اقشار بسیج توانسته بودند یک محل گردهمایی برای برنامه‌های خود داشته باشند که به مناسبت قرار داشتن در آستانه آزادسازی خرمشهر و مبعث رسول اکرم (ص) بسیج مداحان استان البرز هم توانست محلی را برای این قشر فراهم کند.
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما