تاریخ انتشار
شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۶
۰
کد مطلب : ۱۸۹۰۶

پرونده اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده بسته شد

پرونده اعزام زائران ایرانی به عمره مفرده بسته شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، آخرین گروه از زائران ایرانی عمره گزار به سرزمین وحی، ساعت ۱۷ عصر روز گذشته با پرواز شرکت هواپیمایی ماهان عازم سرزمین وحی شدند و به این ترتیب پرونده اعزام زائران ایرانی به عمره بسته شد.

بر اساس این گزارش، آخرین گروه از عمره گزاران ایرانی پس از اقامت ۲۱ روزه در سرزمین وحی به میهن اسلامی باز می‌گردند و ۲۶ تیرماه پرونده عملیات عمره جاری پس از هفت ماه بسته خواهد شد.

لازم به ذکر است: در عملیات عمره جاری برای اولین بار پس از ۳۰ سال زائران ایرانی در نیمه اول ماه صفر در سرزمین وحی حضور داشتند و تعداد عمره گزاران ایرانی نسبت به عمره گذشته ۶۸ درصد افزایش داشت.

ارتقای سطح کیفی خدمات و کاهش ۱۵ درصدی هزینه‌های سفر از دیگر ویژگی‌های عمره ۹۳-۹۲ بود، همچنین در عملیات عمره جاری با مدیریت خوب صورت گرفته هزینه‌ها به ازای هر زائر بیش از ۴۰۰ هزار تومان کاهش داشت و در مجموع ۴۰۰ میلیارد تومان در هزینه سفر عمره صرفه جویی انجام گرفت.

شایان ذکر است، نخستین گروه زائران ایرانی عمره‌گزار در عمره ۹۳ - ۹۲ از ۲۶ آذر ماه سال گذشته به مدینه منوره اعزام شدند. عملیات اعزام زائران به حج تمتع نیز از ۱۴ شهریور ماه آغاز و در سال جاری ۶۱ هزار ۵۰۰ ایرانی به حج تمتع خواهند رفت.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما