تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۹
۰
کد مطلب : ۱۸۹۱۸

ویژه برنامه‌های ماه رمضان آستان حضرت عبدالعظیم(ع) اعلام شد/ درب‌های حرم تا صبح باز است

ویژه برنامه‌های ماه رمضان آستان حضرت عبدالعظیم(ع) اعلام شد/ درب‌های حرم تا صبح باز است
برنامه‌های ماه مبارک رمضان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام توسط پایگاه اطلاع رسانی این آستان اعلام شد.

بر اساس این اعلام، در مراسم «رمضان با قرآن» سال جاری که از روز اول تا پایان ماه مبارک رمضان بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد بالاسر در حرم مطهر برگزار می‌شود، برنامه‌هائی شامل ترتیل خوانی قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین‌المللی، سخنرانی و مدیحه سرائی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در مناسبت‌ها به اجراء در خواهد آمد.

گفتنی است در این مراسم نورانی حجج اسلام صمدی یزدی، تاج لنگرودی و ابوالحسنی به ترتیب از دهه اول تا دهه سوم ماه مبارک، به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

بر اساس این گزارش برنامه قرائت ادعیه توسل و کمیل در سه‌شنبه و پنج‌شنبه شب‌های ماه مبارک رمضان از ساعت ۲۲ در مصلای بزرگ ری، برنامه دعا، مناجات و مرثیه سرائی پنج شنبه شب‌ها از ساعت ۱:۳۰ بامداد توسط ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت غلامرضازاده در مسجد جامع و همچنین جلسات حفظ و قرائت قرآن کریم همه روزه از ساعت ۱۸:۳۰ در همان مکان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است: در طول ماه مبارک رمضان درب‌های حرم مطهر جهت استفاده هرچه بیشتر روزه‌داران و زائران از فیوضات معنوی این ماه سراسر نورانی یکسره تا صبح باز خواهد بود.

یادآوری می‌شود: برنامه ترتیل‌خوانی قرآن کریم همه روزه از طریق شبکه پنج سیما و پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم‌الحسنی (ع) به نشانی www.abdolazim.com و به صورت مستقیم پخش خواهد شد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما