تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۷
۰
کد مطلب : ۱۸۹۹۶

اجتماع بزرگ مداحان کنگانی همزمان با میلاد امام حسن (ع)

اجتماع بزرگ مداحان کنگانی همزمان با میلاد امام حسن (ع)
مسئول کانون مداحان کنگان از اجتماع بزرگ مداحان کنگانی همزمان با میلاد امام حسن (ع) خبر داد.

مسلم رضایی بعد از ظهر یکشنبه در نشست مسئولان فرهنگی کنگان اظهار داشت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون شاهد برنامه‌های متنوعی در شهرستان کنگان بوده و هستیم.

مسئول کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی کنگان با تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان این کانون افزود: ماه رمضان، زمین و زمان به آسمان و معنویت آسمانی نزدیک می‌شود و خوشا به سعادت آنهایی که با نردبان همت و تلاش، به سمت کوی خدا پرواز می‌کنند.

وی اضافه کرد: بازدید از مداحان پیشکسوت، برگزاری اجتماعات مداحان برادر و خواهر در نیمه رمضان همزمان با میلاد امام حسن (ع) و سرکشی از مداحان هیئت‌های مذهبی مساجد از عمده برنامه‌هایی است که از طرف کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی کنگان در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

مسئول کانون مداحان کنگان از اجتماع بزرگ مداحان کنگانی همزمان با میلاد امام حسن(ع) خبر داد و افزود: میلاد امام حسن مجتبی (ع) از اعیاد بزرگ شیعیان است که در ماه مبارک رمضان واقع شده و برای غنیمت از این فرصت و حضور میلاد آسمانی، این کانون از برادران و خواهران مداح این شهرستان در روز میلاد امام حسن(ع) دعوت به‌عمل آورده است.

وی بیان کرد: این اجتماع بزرگ در دفتر حجت‌الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان با سخنرانی حجت‌الاسلام محمودی، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و صرف افطاری همراه خواهد بود.

رضایی گفت: افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی و دینی از اولویت‌های این کانون است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما