تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۷
۰
کد مطلب : ۲۰۳۴۹

700 مداح استان شناسنامه‌دار شدند

700 مداح استان شناسنامه‌دار شدند
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی بعد از ظهر جمعه در جمع فعالان تبلیغی و مذهبی استان بوشهر با اشاره به اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی تلاش بسیار زیادی به منظور اجرای برنامه‌های مذهبی در مناسبت‌های مختلف دارد.

وی با اشاره به برگزاری اغلب برنامه‌های دینی، مذهبی و انقلابی با فرهنگ مردمی، اضافه کرد: مردم نقش بسیار مهمی در اجرای برنامه‌های مختلف تبلیغات اسلامی دارند و توجه به فرهنگ مردمی یکی از مهمترین سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی در برگزاری برنامه‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در ادامه به اثرات و برکات بسیار مهم حضور مردم در برنامه‌های مختلف اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بسیاری از برنامه‌ها با مدیریت مردم برگزار می‌شود که می‌توان به جشن‌های مختلف و مراسم اعتکاف و . . . اشاره کنیم.

۷۰۰ مداح در استان بوشهر فعالیت دارند

وی برخی از فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در استان بوشهر را یادآور شد و اضافه کرد: ۷۰۰ مداح در استان بوشهر فعالیت دارند که نقش بسیار مهمی در برگزاری مراسمات مداحی در مناسبت‌های مختلف دارند و تلاش شده تا شاهد ارتقای کیفیت و کمیت مداحان در استان باشیم.

حجت‌الاسلام سروستانی ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی اعزام مبلغ در مناسبت‌ها است که برای ۲۳ مناسبت مذهبی که در طول سال داریم از روحانیون استان و روحانیون مستقر و همچنین روحانیون اعزامی استفاده می‌کنیم.

وی از استقرار ۷۰ روحانی برای تبلیغ، ارشاد و بیان احکام اسلام در نقاط محروم استان بوشهر اشاره کرد و تاکید کرد:‌ در استان بوشهر ۱۸۰ موسسه و قاری قرآن کریم در زمینه امر فعالیت‌های قرآنی و آموزشی فعالیت دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی نیز نقش بسیار مهمی در برنامه‌های مذهبی دارند که در حال حاضر بیش ازیک‌هزار هیئت مذهبی در استان بوشهر ساماندهی شده‌اند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما