تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۸۷ ساعت ۱۸:۲۱
۱
۰
کد مطلب : ۲۱۰۷

ثبت‌نام اينترنتی عتبات عاليات از فردا در استان تهران آغاز می‌شود

ثبت‌نام اينترنتی عتبات عاليات از فردا در استان تهران آغاز می‌شود
به گزارش خیمه، معاون سازمان حج و زيارت در امور عتبات عاليات  گفت: پيرو برنامه‌ريزی‌های سازمان حج و زيارت مبنی بر اينترنتی شدن ثبت‌نام متقاضيان عتبات عاليات، اين برنامه‌ از فردا 12 تيرماه جاری در استان تهران آغاز می‌شود.

حسين اكبری از آغاز ثبت‌نام اينترنتی متقاضيان استان يزد از روز گذشته خبر داد و افزود: 1500 نفر از روز گذشته برای اعزام به عتبات عاليات ثبت‌نام كرده‌اند كه از اين به بعد نيز ثبت‌نام عتبات عاليات در اين استان به همين منوال ادامه خواهد داشت.

اكبری درباره آغاز ثبت‌نام اينترنتی در استان قم تصريح كرد: متقاضيان برای ثبت‌نام عتبات عاليات در استان قم می‌توانند از شنبه 15 تيرماه جاری نسبت به درج نام خود در فرم‌های منظور شده، اقدام كنند.

به گفته معاون سازمان حج و زيارت در امور عتبات عاليات اين دوره آزمايشی در استان‌های تهران و قم تا پايان تيرماه جاری ادامه خواهد داشت و سپس در تمامی استان‌ها اجرا می‌شود.

وی در ادامه درباره كاهش زمان سفر به عتبات عاليات به خبرنگار ايكنا گفت: حذف سفر به مقبره حر، طفلان مسلم و تعدادی از امام‌زادگان بنا به درخواست خود زائران انجام شده است كه تنها يك شب را از مدت سفر می‌كاهد.

اكبری در پايان با تأكيد بر اين‌كه مابقی برنامه‌ كاروان‌ها در مدت زمان سفر به عتبات عاليات تغييری نكرده است، اظهار كرد: قيمت‌ سفر در استان تهران تا سقف 240هزار تومان كاهش يافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

این همه .... خبر مینویسید یه بار نمیگین از کدام سایت باید ثبت نام کنند فقط خبرها را بلدین کپی پیست کنید آخه یه زره به اون مغزتون فشار بیارین ببینین ملت از کدام سایت باید ثبت نام کنند؟