تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۱
۰
کد مطلب : ۲۱۰۷۰

همایش رؤسای شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان استان اصفهان برگزار شد

همایش رؤسای شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان استان اصفهان برگزار شد
در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین فقیهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، علی‌رضا بصیری، فرماندار شاهین‌شهر و میمه، علی‌اصغر ذاکری هرندی، شهردار شاهین‌شهر، پیمان شکرزاده، رئیس شورای اسلامی شاهین‌شهر، حجت‌الاسلام والمسلمین بیدرام، پرویزعظیمی، حیدرعلی عارفیان و نرگس‌سادات موسوی از اعضای شورای اسلامی شاهین‌شهر و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

در ابتدا، حجت‌الاسلام بابایی، کارشناس مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی اصفهان ضمن تشریح برنامه‌های عید غدیر و محرم به آسیب‌شناسی برنامه‌های مذهبی هیئت‌ها و مداحان اهل بیت(ع) پرداخت.

در ادامه این همایش علی‌رضا بصیری، فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه ضمن تبریک به مناسبت دهه ولایت و امامت و تأکید و سفارش بر شناخت معارف اهل بیت(ع) به‌ویژه حضرت علی(ع)، اظهار کرد: در آستانه ماه محرم باید برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم‌های مذهبی و سوگواری در ماه محرم و صفر انجام شود.

وی با بیان اینکه دهه جدید، جنگ فرهنگی و سیاسی و هشدار تهاجم فرهنگی و ناتوانی فرهنگی توسط دشمنان است، افزود: متأسفانه مسئولان و مردمان را جدی نگرفته‌اند لکن دشمنان با برنامه‌ریزی هرچه تمام‌تر پیش می‌روند و حتی برنامه ۵۰ سال آینده خود را ترسیم می‌کنند.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه عنوان کرد: دشمنان رمز موفقیت در هشت سال جنگ تحمیلی و نقش رهبری و ولایت مطلقه فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روحیه عاشورایی بودن مردم ایران و غیرت ایرانی را نادیده گرفتند که این سه اصل باعث شد نیروهای ما با کم‌ترین سلاح و تجهیزات و ماشین‌آلات جنگی در برابر عظیم‌ترین ارتش دنیا به مقابله با ۲۷ کشور دنیا بروند.

بصیری گفت: این موضوع بر هیچ شخصی پوشیده نیست؛ جنگ با روحیه عاشورایی و نقش تأثیرگذار رهبری و فرمان امام(ره) و غیرت مردان و زنان ما باعث شد تا یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمنان نیفتد و این مایه مباهات و افتخار است که این امر در تاریخ ایران درخشید و ماندگار شد. در عصر حاضر رویکرد دشمنان تغییر یافته و علیه ما جنگ نرم و براندازی نرم راه انداخته‌اند و متأسفانه تا حدودی نیزموفق شده‌اند. بزرگ‌ترین سرمایه یک جامعه جوانان آن است که دشمنان این سرمایه ارزشمند را هدف گرفتند.

وی با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری گفت: سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی می‌طلبد که همگان وارد عمل شوند تا به این نهاد جامه عمل پوشانده شود؛ چه در مقوله فرهنگ و چه در مقوله اقتصادی و لازم است خانواده‌ها برای تحقق این شعار موضوع را از خود شروع کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما