تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۳
۰
کد مطلب : ۲۱۲۵۲

گردهمائی تخصصی مسئولین هیئات مذهبی رباط کریم برگزار می‌شود

گردهمائی تخصصی مسئولین هیئات مذهبی رباط کریم برگزار می‌شود
منوچهر جلیلی، مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی رباط کریم گفت: نظر به ایجاد ارتباط مؤثر، افزایش سطح آگاهی و شناخت تخصصی مسئولین و امناء هیئت‌های مذهبی، گردهمائی به این منظور با عنوان فرهنگ و جهاد حسینی به همت تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی رباط کریم برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: حجت‌الاسلام حسینعلی محمدی‌نژاد، سخنران این گردهمایی در خصوص آسیب‌شناسی مجالس عزاداری، بدعت‌زدایی و پرهیز از خرافه‌پرستی، تبیین وظایف خطیر مسئولین هیئات مذهبی در مقابل حرکت‌های تکفیری، شناسائی جریان‌های موهوم و افراطی و پیشگیری از افراط‌گرایی و توجه به اجرای برنامه‌های هیئت با رویکرد فرهنگی و مدیریت جهادی مطالبی را بیان خواهد کرد.

جلیلی خاطرنشان کرد: همچنین در این گردهمائی، فرمانده نیروی انتظامی، مسئول ستاد احیا، مسئول مدیریت شهری، رئیس آتش‌نشانی و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت به سخنرانی خواهند پرداخت.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی در ادامه از مسئولین و امنای هیئات مذهبی و مسئولین رابطین فرهنگی هیئات خواست تا در این مراسم حضور پرشور و باشکوه بهم رسانند.

یادآور می‌شود، این گردهمائی اول آبان جاری همزمان با نماز مغرب و عشا در رباط کریم، خیابان داودیه، خیابان ۲۴ متری سپاه، حسینیه قمربنی هاشم(ع) همدانی‌ها برگزار می‌شود.

مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما