تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
۰
کد مطلب : ۲۴۱۰۲

داشتن برنامه مدون برای هیئت‌های مذهبی یک امر ضروری و مهم است

داشتن برنامه مدون برای هیئت‌های مذهبی یک امر ضروری و مهم است
حجت‌الاسلام والمسلمین تولائی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در جلسه مشترک اعضای شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان با اشاره به روایتی از حضرت فاطمه(س) اخلاص را نشانه قبولی اعمال عنوان کرد.

وی هدف از تشکیل جلسه را دیدار و معارفه اعضای کانون مداحان و شورای هیئت‌های مذهبی بیان و به این اعضا جهت برنامه‌ریزی و ارائه برنامه مدون برای هیئت‌های مذهبی و مداحان در سال جدید را توصیه کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم ضمن اشاره به دیدار جمعی از مداحان و شعرا با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، گفت: معظم له نکات بسیار مهمی را بیان فرمودند که از جمله آن قدر دانستن فرصت حضور جمعیت انبوه جوانان در مجالس اهل بیت(ع)، لزوم ترویج معارف دین و سبک زندگی اسلامی، سوق دادن مخاطبان برای عمل به مسئولیت‌های بزرگ این دوران و پرهیز از انحراف و خرافه‌گرایی و ایجاد گره در اعتقادات جوانان بود.

یادآور می‌شود، درخواست حضور پرشور اعضا شورا و کانون مداحان در جلسات مردمی، تعامل بیشتر بین کانون مداحان و شورای هیئت‌های مذهبی در اجرای برنامه‌ها، برنامه‌ریزی جهت اجرای چند برنامه متمرکز در سطح شهرستان، نظارت بیشتر برعملکرد مداحان هیئت‌های بانوان از جمله نقطه نظرات هر یک از اعضا حاضر در جلسه بود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما