تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۴
۰
کد مطلب : ۲۱۸۷۱

۱۲۰۰ مداح و شاعر آئینی در اردبیل سازماندهی شد

۱۲۰۰ مداح و شاعر آئینی در اردبیل سازماندهی شد
حجت‌الاسلام مهدی ستوده در جلسه هماهنگی برگزاری سومین دوره انتخابات کانون‌های مداحان و شعرای آیینی در اردبیل اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور سومین دوره این انتخابات دهم دی ماه در اردبیل برگزار می شود که داوطلبان شرکت کننده در این انتخابات تا دهم آذرماه فرصت دارند تا در این رقابت شرکت کنند.

وی فلسفه و ماهیت شکل گیری کانون شعرا و مداحان آیین را ارتقای توانمندی آنها در این عرصه دانست و گفت: ما در کنار تغذیه فکری این مداحان و شعرا در قالب کلاس‌های آموزشی این افراد را با آسیب های حوزه مداحی و بهره گیری از اشعار ناب آشنا می کنیم و امیدواریم تبلیغات منفی در فعالیت این افراد تاثیرگذار نباشد.

ستوده با بیان اینکه امروز بیش از گذشته توانمندسازی شاعران، مداحان و مبلغان دینی مورد اهتمام تبلیغات اسلامی و شورای هیئت های مذهبی است، افزود: استان اردبیل که مهد ارادت به خاندان عصمت و طهارت به ویژه امام حسین(ع) است از این جنبه غنی بوده و از شعرا و مداحان پرتوان و باسابقه بهره می برد که به طور قطع این فرصت ها زمینه حرکتی خوبی را در تربیت افراد صاحب صلاحیت فراهم می‌آورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مورد ثبت نام متقاضیان برای حضور در این رویداد مهم تصریح کرد: قرار است داوطلبان با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان ها برای شرکت در این انتخابات سراسری ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا این مجموعه فاخر با تکیه بر معارف و فرهنگ غنی اسلامی رو به جلو حرکت کند تا بیش از گذشته زمینه تحرک جدی‌تر و توانمندسازی بیشتر فراهم آید.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما