تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۹
۰
کد مطلب : ۲۱۹۳۶

برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی «ربیع الرساله» در کربلا

برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی «ربیع الرساله» در کربلا
این جشنواره با پشتیبانی آستان‌های مقدس امام حسین و حضرت عباس(علیهما‌السلام) و با شعار «رسول اعظم، حضرت محمد(ص)؛ هدایتگر و منجی» برگزار می‌شود.

در این راستا، «علی کاظم سلطان»، رئیس واحد اطلاع‌رسانی در آستان مقدس حسینی اعلام کرد: کمیته‌های مقدماتی در حرمین مطهر فعالیت خود را از جمله برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌ها با حضور پژوهشگران و اندیشمندان از دانشگاه‌های مختلف داخل و خارج از عراق آغاز کرده‌اند.

وی افزود: جلسه‌های متعددی با حضور «عبدالمهدی الکربلائی»، دبیرکل آستان مقدس حسینی و کمیته‌های مقدماتی در حرمین مطهر برگزار شد و طی آن بر تشکیل کمیته‌های فرعی برای پیاده‌سازی بهتر و دقیق‌تر برنامه‌های این جشنواره تأکید شد.

وی در ادامه عنوان کرد: دانشگاه «واسط» عراق جهت اطلاع‌رسانی درباره محورهای این جشنواره به مکاتبه با پژوهشگران و نیز توزیع بروشور در دانشگاه‌های عراقی اقدام کرده‌ است.

وی در پایان اعلام کرد: آستان مقدس حسینی، در حاشیه این جشنواره نمایشگاه علمی کتاب برگزار خواهد کرد که این نمایشگاه شامل کتاب‌های اختصاصی جهت ارتقای سطح علمی دانشجویان خواهد بود. برپایی نمایشگاه خطاطی، تذهیب، شب شعر و محفل قرآنی نیز از دیگر برنامه‌های جنبی این جشنواره خواهند بود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما