تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۵
۰
کد مطلب : ۲۲۳۰۹

برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در جنوب شهر تهران

برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در جنوب شهر تهران
همزمان با اربعین حسینی برنامه‌های عزاداری با حضور پرشور عاشقان امام حسین(ع) در جنوب شهر تهران برگزار می‌شود.

رضا نثاری، شهردار منطقه ۱۹ با اعلام این خبر گفت: به همین مناسبت مساجد و سراهای این محله با اجرای مداحی و سخنرانی ویژه، میزبان عزاداران و شهروندان جنوب شهر خواهند بود.

وی بیان کرد: این مراسم علاوه بر مساجد ۱۴ معصوم، سید‌الشهدا و حسینیه مکتب‌العباس در سراهای محله شریعتی جنوبی، خانی‌آباد نو شمالی، شکوفه جنوبی، رسالت، مجموعه فرهنگی سرداران شهید و مجموعه فرهنگی امام علی(ع) برگزار می شود.

شهردار منطقه ۱۹ یکی از ویژه‌برنامه‌های این روز را اجرای تئاتر صحنه‌ای در آمفی‌تئاتر سرای محله شکوفه جنوبی بیان کرد و افزود: این برنامه با موضوع اربعین، حماسه کربلا و اسرا هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ در این مکان در حال اجرا است و تا روز اربعین نیز ادامه دارد.

به گفته نثاری برگزاری مراسم عزاداری در دارالقرآن سرای محله شریعتی شمالی از دیگر برنامه‌هایی است که در روز اربعین با اجرای نوحه‌خوانی، سخنرانی، ختم قرآن و ایستگاه صلواتی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: سرای محله رسالت نیز ویژه برنامه‌های فرهنگی شامل مسابقات نقاشی، خاطره‌نویسی و شب شعر را با موضوع حماسه عاشورا برگزار می‌کند. ضمن اینکه به مناسبت روز اربعین علاوه بر اجرای تبلیغات محیطی و سیاه‌پوش کردن نمای منطقه، پیامک‌های تسلیت به شهروندان منطقه ارسال می‌شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما