تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۸۷ ساعت ۰۸:۱۴
۰
کد مطلب : ۲۲۶۴

آغاز رزمايش«لبيك يا حسين» در استان اردبيل

آغاز رزمايش«لبيك يا حسين» در استان اردبيل
به گزارش خيمه، در اين رزمايش نيروهاي بسيجي در قالب گردان‌هاي عاشورا و الزهرا حضور دارند و توان نظامي و رزمي خود را به نمايش مي‌گذارند.
 
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبيل در مراسم آغاز اين رزمايش گفت: «طبق برنامه سالانه سپاه و براي آمادگي بهتر نيروهاي بسيجي اين رزمايش برگزار مي‌شود و تا آخر مرداد به طول مي‌انجامد.»
 
جليل بابازاده افزود:«هدف از برگزاري اين رزمايش، بالا بردن توان رزمي نيروهاي عمل‌كننده، استقرار و ضد استقرار، انجام تمرينات تاكتيكي، كمين، ستون كشي، تحرك، قابليت جابه‌جايي تجهيزات و امكانات و در نهايت تيراندازي با سلاح‌هاي سازماني با قابليت استفاده از دكترين آمادگي يگاني سپاه است.
 
وي تعداد گردان‌هاي حاضر در رزمايش را 45 گردان عاشورا، 12 گردان الزهرا و هشت گردان رزمي كربلا و ذوالفقار عنوان كرد كه در مجموع نيروهاي ستادي و پشتيباني نيز در اجراي برنامه مشاركت دارند. 

بابازاده به توان بالاي رزمي نيروهاي بسيجي اشاره كرد و گفت:«نيروهاي بسيجي با آمادگي كامل در تمام عرصه‌ها حضور دارند و اعتقاد معنوي و روحي بسيجيان و كم‌ادعايي و كم‌توقع بودن آنها زمينه موفقيت و صلابت آنها را فراهم كرده است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما