تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۵
۰
کد مطلب : ۲۳۷۱۹

هیئات مذهبی مردمی ترین شبکه های مدنی در کشور هستند

هیئات مذهبی مردمی ترین شبکه های مدنی در کشور هستند
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، معاون فرهنگی و تبلیغ این سازمان در نشست با رؤسای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان شهرستان‌های ۹ گانه این استان با اشاره به گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: دشمن با تکیه بر این فناوری ها عرصه جدیدی از مبارزه را به وجود آورده است و در این زمینه به دنبال تخریب و تحریف فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی است.

حجت‌الاسلام حسن روحانی نژاد افزود: برای حضور فعال در جبهه جنگ نرم باید شرایط پیچیده کنونی را به درستی درک کرده و راهکارهای مؤثر برای مبارزه با فتنه دشمن را در پیش گرفت.

وی با اشاره به تأکید امام خمینی (ره) بر صدور انقلاب اسلامی و فراگیرشدن آن در میان ملت ها تصریح کرد: عمده جنبش های آزادی خواهی و عدالت طلبی شکل گرفته در جهان در چند دهه ی گذشته متأثر از پیروزی ملت ایران در نبرد با طاغوت و مبارزه آنان در ۳۶ سال اخیر بوده است.

روحانی نژاد به ترس و واهمه دشمن از فراگیرشدن بیداری اسلامی در کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: تشکیل گروه های سلفی و تکفیری به‌عنوان خط آتشی است تا از نفوذ انقلاب اسلامی در این کشورها جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه تغییر در باورها و ارزش های انقلاب هدف اصلی دشمنان اسلام است، یادآور شد: بصیرت افزایی و معرفت بخشی به عموم مردم وظیفه‌ای است که هیئات مذهبی باید آن را همواره در رأس امور خود قرار دهند.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی افزود: هم‌اکنون ۹۱ هزار هیئت مذهبی فعال در کشور وجود دارد که باید برای ارتقاء عملکرد و اثربخشی فعالیت این تعداد هیئت و جلوگیری از نفوذ آسیب‌ها و خرافات، پشتوانه محتوایی و تبلیغی برای آنان فراهم شود.

روحانی نژاد، هیئات مذهبی را متعلق به ولایت دانست و گفت: این شبکه بزرگ مردمی با تبعیت از رهبری، مأموریت خود را در حفظ فرهنگ دینی، گسترش اسلام ناب و فراهم کردن بستر ظهور حضرت مهدی (عج) انجام می‌دهند.

گفتنی است، نشست مشترک روسای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان چهارمحال و بختیاری با حضور معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، نوزدهم اسفند ۱۳۹۳ در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی این استان در شهرکرد برگزار شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما