تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
۰
کد مطلب : ۲۴۹۴۹

کتاب «بشارات صبح» منتشر شد

کتاب «بشارات صبح» منتشر شد
امام عصر(عج) در صبح‏گاه نیمه‏ شعبان سال ۲۵۵ ه‍.ق دیده به جهان گشود. مدت پنج سال در دامن پدر بزرگوارش رشد کرد و از سال ۲۶۰ ه‍.ق مسوولیت امامت و هدایت امت را عهده‏ دار گشت و تا سال ۳۲۹ ه‍.ق از طریق نایبان خاص با شیعیان ارتباط داشت و از آن سال به بعد، به تقدیر حق‏تعالی در پس پرده‏ی غیبت قرار گرفت و هم‏چنان آن نور دیدگان موحّدان و روشنی چشم خداجویان و قوت قلب مومنان در پس پرده‏ی غیبت‏است.

در دوران کوتاه غیبت صغری بسیاری از شیعیان، خدمت آن بزرگوار نامه‏ هایی نوشتند و یا گاهی حضور یافتند و سوالات خود را مطرح کردند و آن بزرگوار نیز که قرآن ناطق بود، آنان را به بهترین راه، هدایت فرمود و با جواب‏های منطقی و متین خود، ابهامات و تردیدها را زدود و حق را جلوه‏ گر ساخت.

کتاب «بشارات صبح» در بر گیرنده‌ پاسخ‌های حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف به ۴۴ پرسش در زمینه‌های مختلف اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و احکام می‌باشد؛ و در تمام این زمینه‏ ها، به‌خصوص در موارد اعتقادی و اجتماعی با استدلال محکم و منطق متین به پرسش‏ کنندگان پاسخ داده‏اند.

این کتاب در آستانه‌ی خجسته سالروز میلاد باسعادت حضرت حجة ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف توسط انتشارات یاقوت (قم) و به خامه‌ی احمد حیدری به زیور طبع آراسته گردیده است.

خوانندگان گرامی می‌توانند جهت تهیه‌ی کتاب با شماره‌های ۰۲۵۳۷۷۴۱۳۶۸ و ۰۹۱۲۱۵۱۹۸۸۱ تماس حاصل فرمایند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما