تاریخ انتشار
شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۷
۰
کد مطلب : ۲۵۰۰۶

جوانان باید ولایت‌پذیری را از حضرت علی‌اکبر(ع) الگو بگیرند

جوانان باید ولایت‌پذیری را از حضرت علی‌اکبر(ع) الگو بگیرند
حجت‌الاسلام علی باقری مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان، به روز جوان اشاره کرد و افزود: ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) به‌عنوان روز جوان نامیده شده است و این حضرت به‌علت ویژگی‌های بارز و شاخصی که داشتند برای جوانان الگو هستند.

وی اظهار داشت: حضرت علی‌اکبر (ع) یک جوان خدایی و الهی بود و در علم و اخلاق، برای وی همتایی وجود نداشت.

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان، با بیان اینکه حضرت علی‌اکبر (ع) توان جنگی بالایی داشتند، گفت: آن حضرت در واقعه کربلا برای دفاع از دین و دیانت در خدمت ولایت بود و امروز باید جوانان به تأسی از وی در خدمت قرآن و ولایت باشند.

باقری تاکید کرد: جوانان باید کسب علوم، فقه و فنون را سرلوحه کار خود قرار دهند چراکه این امر نیاز فردی و اجتماعی است و باید به تحقق آن توجه شود.

وی گفت: حضرت علی‌اکبر (ع) از جمله جوانان شجاع بود که هرگز در برابر ظلم و ستم تسلیم نشد و امروز جوان ما نیز با الگوگیری از آن حضرت باید در برابر تمام فتنه‌ها و برنامه‌های شوم دشمن آگاهی داشته باشد و هرگز تسلیم زور نشود.

مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه استان زنجان، تصریح کرد: جوانان ما بسیار بااستعداد هستند و باید از این توانایی‌ها و استعدادها برای توسعه همه‌جانبه کشور استفاده کرده و اقتدار ایران را تثبیت کنند.

باقری افزود: امروز جوان ایرانی در همه عرصه‌ها توانسته در جهان زبانزد باشد و باید این استقلال روز به روز تقویت شود.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما