تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۸
۰
کد مطلب : ۲۵۰۶۴

آسمان مسجد جمکران نورافشانی می‌شود

آسمان مسجد جمکران نورافشانی می‌شود
امین مقومی در مصاحبه مطبوعاتی که بعد از ظهر یکشنبه در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان، آسمان مسجد مقدس جمکران در شب میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) نورافشانی می‌شود.

وی بیان داشت: نورپردازی و زیباسازی و رنگ آمیزی دیوارها از جمله اقدام هایی بوده که تاکنون در مسجد جمکران صورت گرفته و کارگاه‌های موجود در محوطه مسجد نیز برای تسهیل در تردد زائران سه تا چهار روز تعطیل خواهند بود.

معاون عمران و توسعه مسجد جمکران با اشاره به افزایش سرویس‌های بهداشتی ابراز داشت: علاوه بر ۹۰۰ چشمه سرویس بهداشتی قدیمی، ۸۰۰ چشمه نیز طی سال گذشته و جاری اضافه شده است.

وی تصریح کرد: دارالشفا مسجد جمکران افتتاح می‌شود تا مجموعه درمانی این مکان مقدس تخصصی‌تر شود.

مقومی افزود: مسجد جمکران مجهز به آبسردکن و آب شرب بوده و سیستم فاضلاب داخل مسجد نیز اصلاح و به روز شده و به فاضلاب شهری متصل شده است.

نصب دوربین‌های امنیتی و ترافیکی اطراف مسجد جمکران

وی از افزایش ظرفیت پست برق اطراف مسجد جمکران خبر داد و گفت: تعدادی دوربین‌های امنیتی و ترافیکی نصب شده که اطراف مسجد جمکران را پوشش می‌دهند و راهنمای زائر نیز ایجاد شده است.

معاون عمران و توسعه مسجد جمکران ابراز داشت: عمده کارهای عمرانی به زیرساخت نیاز دارد و داشتن نگاه ملی در این باره می‌تواند بسیار موثر باشد.

وی با بیان این که مسجد جمکران از محل نذورات مردمی اداره می‌شود، ادامه داد: اگر هر خانوار ایرانی ۱۴ هزار تومان برای حرم اهل بیت(ع) نذر کنند جمع این نذورات رقم بالایی می‌شود و می‌تواند در پیش بردن کارها در حرم اهل بیت(ع) بسیار موثر باشد.

گفتنی است، تلفن گویای ۳۷۲۵۵۰۰۰ با پیش شماره ۰۲۵ جزئیات برنامه‌های مسجد مقدس جمکران را اعلام می‌کند و همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۳۳۱۳ نیز به سئوالات و درخواست‌های زائران پاسخ می‌دهد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما