تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰
۰
کد مطلب : ۲۶۵۳۸

هیئت‌های مذهبی در حفظ اندیشه‌‌های دینی نقش بسزایی دارند

هیئت‌های مذهبی در حفظ اندیشه‌‌های دینی نقش بسزایی دارند
مرتضی نثاری، کارشناس تشکل های دینی تبلیغات اسلامی شهریار با اشاره به برگزاری دوره آموزش تخصصی هیئات مذهبی این شهرستان، گفت: هیات های مذهبی نقش بسزایی در حفظ اندیشه های دینی و ترویج آن دارند.

وی تصریح کرد : هیات های مذهبی در ایران ریشه تاریخی دارند و نقش بسزایی در حفظ اندیشه های دینی و ترویج آن عهده دار هستند و این نقش چه قبل از انقلاب اسلامی و چه بعد از آن، همواره وجود داشته است.

نثاری، با اشاره به اهمیت امر آموزش در هیئات مذهبی، ادامه داد : البته این هیأت ها نیاز به آموزش و ارتقاء دارند تا از بدعت ها و انحراف ها در این تشکل های مردمی جلوگیری شود و بر همین اساس و با توجه به هماهنگی های انجام شده توسط شورای هیئات مذهبی این شهرستان، یک دوره آموزشی تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر، پنج شنبه ششم شهریورماه با حضور مسئولین هیئات مذهبی این شهرستان برگزار شد.

این کارشناس، در خاتمه با بیان این که مهم‎ ترین مأموریت هیئت‎های مذهبی، رصد و ظرفیت یابی و استفاده بهینه از ظرفیت‎های فرهنگی و اجتماعی است، متذکر شد : تقویت ایمان، مبانی دینی و معنوی مردم و جوانان در کاهش آسیب ها موثر بوده و کسی که از پایه های دینی و ارزشی قوی برخوردار است به طور حتمی هیچ موقع به دنبال مسائل سوء فرهنگی و ناهنجاری ها کشیده نمی شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما