تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۲
۰
کد مطلب : ۲۷۹۰۲

ایجاد موج وبلاگی «آشنایی با فرهنگ محرم» در فضای مجازی

ایجاد موج وبلاگی «آشنایی با فرهنگ محرم» در فضای مجازی
همه فعالان وبلاگ‌نویس برای فعالیت در موج وبلاگی «آشنایی با فرهنگ محرم» می‌توانند نوشته‌های خود را با محوریت ماه محرم و حماسه کربلا و با موضوعات مختلف همچون معرفی ابعاد کمتر معرفی شده حماسه کربلا، محرم و سَبکِ زندگی اسلامی، محرم و رسانه‌های ارتباطی نو، محرم و راهکارهایی برای طرح دجالواره، محرم و امر به معروف و نهی از منکر، معرفی نرم‌افزارهای ویژه محرم و . . . منتشر کنند.

در این فراخوان آمده است؛ حماسه کربلا همواره در طول تاریخ درس‌های بزرگی برای زندگی داشته و مطالعه ابعاد مختلف این حماسه نیز الگوهای بی نظیر رفتاری برای انسان در موقعیت‌های متفاوت در بردارد که این‌ها خود همان سَبکِ زندگی اسلامی عاشورایی است.

حماسه کربلا و وقایع محرم از زمان وقوع تا امروز در احیا و ایجاد فرهنگ اصیل اسلامی نقش مؤثری داشته‌اند؛ امروز و با پیشرفت چشمگیر جوامع انسانی و تولد نسل جدید ارتباطات انسانی چه در قالب رفتار و چه در قالب ابزار ارتباطی و اطلاع‌رسانی و همراه با آن تهاجم گسترده فرهنگی غرب به جوامع و کشورهای اسلامی به خصوص کشورمان ایران به عنوان مهد اسلام ناب محمدی، نیاز به تشریح، تبیین و معرفی ارزش‌های حماسه کربلا و بسط و گسترش آن در ابعاد مختلف زندگی بیش از گذشته احساس می‌شود.

وبلاگ‌نویسان برای فعالیت در این موج وبلاگی می‌توانند نوشته‌های خود را با محوریت ماه محرم و حماسه کربلا و با موضوعات مختلف همچون «معرفی ابعاد کمتر معرفی شده حماسه کربلا» ، «محرم و سَبکِ زندگی اسلامی»،«محرم و رسانه‌های ارتباطی نو»، «محرم و راهکارهایی برای طرح دجالواره»، «محرم و امر به معروف و نهی از منکر»، «معرفی نرم‌افزارهای ویژه محرم» منتشر کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما