تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۸۷ ساعت ۱۱:۴۲
۰
کد مطلب : ۲۹۲۹
منتشر شد؛

کتاب «حادثه كربلا در مقتل مقَّرم»

کتاب «حادثه كربلا در مقتل مقَّرم»
به گزارش خیمه، دشمنان اهل‌بيت(ع) هميشه بر اساس تحريف و خلاف واقع حركت می‌كنند و با دروغ‌پردازی و خلاف‌گويی سعی داشته و دارند چهره واقعی حادثه عاشورا را مخدوش كنند.

بدين جهت ضرورت ايجاب می‌كند كه از حقايق پرده‌برداری شود و آن‌چه صحيح به نظر می‌رسد، بازگو گردد تا بدعت‌ها دور افكنده شود.

اين كتاب(مقتل) به بسياری از نقل‌های بی‌اساس اشاره دارد و با تحقيق و مقايسه بسياری از آن‌چه را كه براحتی در زبان‌ها رايج شده باطل می‌‌سازد.

اين كتاب به بسياری از نقل‌قول‌های بی‌اساس اشاره دارد و يا تحقيق و مقايسه بسياری از آن‌چه را كه به راحتی در زبا‌ن‌ها رايج شده باطل می‌سازد.

اين كتاب در حاشيه خود بحث‌های لغوی، ادبی، فقهی و تحقيقاتی فراوانی مطرح كرده است.

«نهضت سيد‌الشهداء»، «برخورد حسين(ع) با دشمن در كربلا»، «حسين(ع) با يارانش»، «گريه بر حسين»، «پاسخ امام به نامه كوفيان»، «بيعت مردم كوفه با مسلم»، «گمراهی عمر سعد»، «شهادت اهل بيت»، «برادران عباس(ع)»، «سخنرانی زينب(ع)»، «مختار ثقفی» و.. از مباحثی است كه در اين كتاب از آن‌ها سخن به ميان آمده است.

اين كتاب در 368 صفحه به قيمت 4800 تومان و شمارگان 2000 نسخه توسط انتشارت جلوه كمال برای عرضه در شانزدهمين نمايشگاه بين‌ا‌لمللی قرآن كريم منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما