تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۸۷ ساعت ۱۸:۳۰
۰
کد مطلب : ۴۳۰۴
بیانیه نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری؛

مردم غزه با الگو از امام حسين(ع) پيروز مي‌شوند

مردم غزه با الگو از امام حسين(ع) پيروز مي‌شوند
به گزارش خیمه، اين نهاد با صدور بيانيه‌ای تصريح كرد: «ما دانشجويان به نمايندگی از دانشگاهيان سراسر كشور، ضمن حمايت از پيام عاشورايی رهبر معظم انقلاب اسلامی و با لبيك به فرمان ايشان اعلام می‌داريم كه از تمام ظرفيت دانشگاه‌ها و جان‌های ناقابل خود در راه اجرای دستورات ولی‌امر مسلمين جهان بهره خواهيم جست.»

در اين بيانيه آمده است: «ديگر بار، محرم فرا رسيد و دل‌های احرار و آزادگان جهان به سوی حسين‌بن علی(ع) متوجه و چشمان‌شان به واقعه‌ی عاشورا دوخته شد، واقعه‌ای كه قرن‌ها از وقوع آن می‌گذرد؛ اما هنوز، هر سال در سالروز وقوع آن، نه‌تنها مسلمانان و شيعيان، بلكه تمامی آزادگان را به سوی خويش جلب می‌‌كند.

انگيزه‌ی الهی عاشورا كه در آن ذره‌ای غير خدا راه ندارد، سبب شده كه اهداف قيام اباعبدالله‌الحسين (ع)، اهدافی مطابق فطرت و سرشت و تغييرناپذير انسانی گردد و مگر ممكن است كه روزگاری از ايام زندگی بشر، انگيزه‌ی ظلم‌ستيزی و آزادی از قيد و بند ظلم از صفحه‌ی جان آدمی خارج شود و يا عشق به مبدأ خلقت در ميان آدميان فراموش گردد.

پس همين پيوستگی عاشورا و فطرت انسانی، خود سبب بقاء و استمرار عاشورا، نه تنها پس از 14 قرن، بلكه تا آخر زندگی بشريت می‌باشد و البته اين پيوند فطری بشريت آزاده با عاشورا، باعث گرديده تا با الگوپذيری از نهضت حسينی تاريخ شاهد حوادث و رخدادهايی باشد كه با هيچ منطق مادی قابل محاسبه نبوده و نخواهد بود.

امروز نيز دنيا خواهد ديد كه چگونه و دقيقاً هم‌چون واقعه عاشورا و برخلاف محاسبات مادی‌گرايان، بار ديگر مردان و زنان الگو گرفته از آزادگی حسين(ع) در غزه، تمام پيش‌بينی‌های جهان سلطه را برهم خواهند زد.

چندين قرن از شروع تمدن بشری سپری شده ولی همچنان شاهد وحشی‌گری‌های فراوانی در جهان می‌باشيم. گويی اصلا تمدنی وجود نداشته و تجربه‌ای از اين قرون نصيب انسان‌ها نشده است.

هنوز همان توحشی كه در كتاب‌ها به انسان‌های اوليه نسبت می‌دهند در صهيونيست‌های به اصطلاح متمدن امروز قرن 21 بدون كم و كاست و بلكه بيشتر وجود دارد. ظلم و ستمی كه هم‌اكنون استكبار جهانی با ابزار به اصطلاح تمدنی خود انجام می‌دهد در تاريخ بشری بی‌سابقه می‌باشد و جالب‌تر اينكه همين مستكبرين اقدامات خود را حفظ حقوق بشر و حمايت از اخلاق انسانی می‌نامند.

نمونه‌ای از اين جنايات را سال‌هاست در سرزمين فلسطين و ساير مناطق مسلمان‌نشين نظاره‌گر هستيم و البته در اين ميان مظلوم‌تر از همه ساكنين مسلمان نوار غزه هستند.

اين روزها ابتدايی‌ترين حقوق انسانی در غزه، زير چكمه‌های تمدن مجلل صهيونيستی غرب خاكستر می‌شود و رسانه‌ها قطره‌های خون را چونان تزئين صفحات تلويزيونی نمايش می‌دهند ولی صدايی از حلقوم مدعيان حقوق بشر شنيده نمی‌شود.

كسانی كه برای حقوق بشر يقه‌درانی می‌كنند و رسالت خود را با حفظ كرامت و آزادی انسان گره می‌زنند، اكنون چرا مصلحت‌انديشانه زبان به دهان گرفته‌اند؟

آيا كسی فرياد "هل من ناصر ينصرنی" فرزندان اسلام را نمی‌شنود؟ اينان به كدامين گناه عذاب می‌شوند و به فجيع‌ترين صورت كشته می‌شوند؟ جنايتكاران جنگی امروز كه روی چنگيزها و هيتلرها را هم سپيد كرده‌اند، حتی مردم اين سرزمين را از حقوق اوليه انسانی خود محروم و فاجعه انسان‌سوزی را به راه انداخته‌اند تا معنا بخش هولوكاست واقعی شود.»
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما