تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۰۱
۰
کد مطلب : ۷۱۰۰

دیدار خانواده شهدای عملیات تروریستی عراق با رئیس سازمان حج

دیدار خانواده شهدای عملیات تروریستی عراق با رئیس سازمان حج
مصطفی خاکسارقهرودی در این دیدار ضمن ابراز هم دردی بیان کرد که ما وظیفه داریم از خانواده شهدا و جانبازان وقایع تلخ عتبات عالیات، دلجویی نماییم و به وضعیت ایشان، در حد مقدور رسیدگی کنیم؛ گرچه همه اختیارات در دست ما قرار ندارد و تمام مسئولیت‌ها بر دوش ما نیست، اما در این زمینه، قطعاً کوتاهی‌هایی داشته‌ایم که شرمنده‌ایم.

وی تصریح کرد که با این حال، سعی خدمتگزاران سازمان حج و زیارت بر این است که مشکلات این عزیزان را، حتی فراتر از وظایف قانونی و بر اساس احساس مسئولیت اسلامی و انسانی بر طرف نمایند.

در ادامه این جلسه که دو ساعت به طول انجامید، خانواده‌های شهدا و مجروحان انفجار و عملیات انتحاری ۱۲ دی ماه سال ۸۷، به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و وقایع رخ داده را در طول این مدت تشریح نمودند.

در پایان این دیدار که به همت دفتر حج و زیارت استان تهران، با همکاری شرکت مرکزی کارگزاران و با حضور نماینده شرکت بیمه‌گذار برگزار شده بود، رئیس سازمان دستور داد مبالغی که بر اساس قرار داد بیمه به آنها تعلق گیرد و چون ممکن است محاسبه و پرداخت آنها به وسیله بیمه طولانی شود، فوراً از طریق سازمان پرداخت گردد و شرکت بیمه‌گذار، بعداً در فرصت مناسب تعهدات خود را با سازمان حج و زیارت تسویه کنند.

همچنین مقرر شد برای رفع مشکلات مالی خانواده‌هایی که سرپرست خود را از دست داده‌اند، کمک‌های بهتری انجام گیرد، تا حداقل بخشی از مشکلات ایشان حل شود.
مرجع : حیات
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما