تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ تير ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۳۱
۰
کد مطلب : ۷۲۴۱

«حماسه‌سازان دشت نينوا» شناخته می‌شوند

«حماسه‌سازان دشت نينوا» شناخته می‌شوند
 انتشارات مسجد مقدس جمكران به تازگی به انتشار آثاری مانند «دعاهای صادره از امام زمان(عج) در عصر غيبت صغری»، «پيامك مهدويت و انتظار»، «عصر شكوهمند رجعت» و كتاب «حماسه‌سازان دشت نينوا» اقدام كرده است.

كارشناس واحد پژوهش انتشارات مسجد مقدس جمكران، اين اثر را ترجمه كتاب «احضارالعين فی انصارالحسين» اثر «محمدبن الشيخ طاهر‌‌السماوی» در سال 1370 هجری قمری عنوان کرد.

امیرسعید سعیدی با بیان اینکه اين كتاب شامل شرح حال، زندگانی و شهادت ياران حضرت ابا‌عبدالله الحسين(ع) است، كه در كربلا اين حضرت را ياری دارند، از تلاش نویسنده برای جمع‌آوری و طبقه‌بندی مدارک معتبر و اسناد موثق مطالب در این اثر خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اين كتاب دارای سيزده فصل (مقصد) و يك خاتمه است، بیان کرد که در اين كتاب علاوه بر آشنايی با شرح حال ياران امام حسين(ع)، با ذكر «بنی‌اسد‌بن خزينه» و غلامان آن‌ها از ياران امام حسين(ع) آشنا می‌شويم، هم‌چنين مطالبی در بيان آل‌همدان و موالی آن‌ها از ياران حسين(ع) در اين كتاب آمده است.

كتاب «حماسه‌سازان دشت نينوا» از سوی انتشارات مسجد مقدس جمكران در ۳۶۸ صفحه، شمارگان هزار نسخه، به قيمت ۳۵۰۰ تومان تا ماه آينده منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما