تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۲۱
۰
کد مطلب : ۷۸۲۴

دومين جشنواره «در انتظار صبح» به کار خود پایان داد

دومين جشنواره «در انتظار صبح» به کار خود پایان داد
در این جشنواره «در انتظار صبح» که با هدف معرفی و تشویق استعدادهای خلاق و آثار ارزشمند هنرمندان دانشجو با موضوع مهدویت و انتظار برگزار شد، آثار هنری در چهار رشته نقاشی، ‌گرافیک،‌ معرق و نمایشنامه‌نویسی کوتاه مورد ارزیابی قرار گرفت.

در بخش گرافیک هيچ يك از آثار ارسالي واجد رتبه‌هاي اول تا چهارم اعلام نشد و پيمان ارفع‌نيا از تهران، محمود حاجي‌وند از لرستان، الهام دهقاني از اصفهان و رضا وزيري از تهران به عنوان برگزیده اعلام شدند.

داوری این بخش را حميد عجمي ، فرزاد اديبي و افشار مهاجر برعهده داشتند.

در بخش نقاشی، هيچ يك از آثار ارسالي را از نقطه نظر موضوع و اجرا مناسب مقام اول تشخيص داده نشد و شيوا محمودزاده از تهران و مرضيه مهرخوان از تهران، رتبه دوم را کسب کردند و نازيلا انصاري‌نژاد از تهران، فاطمه دولت‌آبادي از تهران و سمانه ملانوروزي از تهران به رتبه‌های سوم تا پنجم دست پیدا کردند.

‌هیئت داوران این بخش، كاظم چليپا ، محمد افشار و بهنام كامراني بودند.

در بخش معرق نیز که داوری آن توسط مهران امير اينانلو و سيد كمال ميرطيبي انجام شد، با توجه به بالا نبودن سطح كيفي آثار ارائه شده، هيچ يك از آثار واجد مقام‌هاي اول تا پنجم نشد و زهرا شاه طوسي از اصفهان و محمد رياحي از تهران به طور هم‌طراز به عنوان نفرات برگزيده معرفي شدند و امير پناهي از تهران و اكبر شاه وندي از اصفهان به عنوان آثار شايسته تقدير معرفي شدند.

در رشته نمایشنامه‌نویسی کوتاه نیز که داوری آن را محمد چرمشیر، ایوب آقاخانی و فرزاد معافی برعهده داشتند، هیچ اثری شایسته رتبه‌های اول تا چهارم نشد و نمایشنامه‌های «انتظار» از روح‌الله مالمیر، «غروب آدینه» از شادی مروی، «چهل شب نذر» مجتبی حیدری، «زندگی به شرط لبخند» از بابک تن، «ایستگاه ایمان» از رضا آزاد و «قطرات» از عماد جاسم حمزه شایسته تقدیر اعلام شد.

دومین جشنواره سراسری در انتظار صبح، با محوریت امام موعود(عج) در شاخه‌های «شهادت و انتظار» ، «اديان و انتظار» ، «کعبه در انتظار» ، «جوان و انتظار» ، «شهري براي انتظار» و «انتظار در انديشه من» برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما