تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۴:۱۴
۰
کد مطلب : ۷۹۱۳

صدها راهب بودایی برای بارش باران دعا کردند

صدها راهب بودایی برای بارش باران دعا کردند
سیوالی ترا مسوول معبد ماهابودی می‌گوید: ما از روزپنجشنبه به ارائه نذورات ویژه‌ای پرداخته و این مراسم را تا روز ۲۱ مرداد ماه ادامه می‌دهیم.

منطقه بودگایا به عنوان محل تولد بودیسم درنظر گرفته می‌شود و گفته شده است که بودا ۲۵۵۰ سال پیش در این محل به روشنگری رسید.

ترا هم‌چنین اظهار داشت که راهبان بودائی زیر درخت مقدس در این معبد به مدت هفت روز به نیایش می‌پردازند. راهبان چندین صومعه در این منطقه و راهبان کشورهای مختلف نیز در این نیایش‌ها شرکت دارند.

پیش از این اخباری در رابطه با اقامه نماز باران توسط مسلمانان و نیایش ویژه کاهنان و رهبران هندو برای بارش باران در چندین محل مختلف هندوستان منتشر شده بود. مسلمانان و هندوهای این دهکده‌های قحطی زده دولت را به نادیده گرفتن آنها متهم کرده و اظهار می‌دارند که دولت قرار بود ماهانه ۱۰ کیلو برنج به ما بدهد اما آن‌ها از ماه آوریل هیچ برنجی دریافت نکرده‌اند و از گرسنگی رنج می‌برند.

فقدان باران در هندوستان نگرانی برای میلیون‌ها کشاورز ایالت بهار است که به‌شدت به شالی‌کاری آن‌ها آسیب رسانده است. دولت ایالتی خشکسالی را تأیید کرده است و گروهی برای مدیریت بحران به این ایالت اعزام کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما