تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۶ ساعت ۱۷:۲۲
۰
کد مطلب : ۸۲۳

شوراي هيات مذهبي شهرستان لامردفارس تشکيل جلسه داد

به گزارش خیمه، اين جلسه به منظور بحث و بررسي و ارائه راهکار همايش هاي هيات مذهبي و تشريع آن به رئيس جديد اين اداره تشکيل شد.

در اين جلسه ابتدا غلام عباس انصاري رئيس شوراي هيات مذهبي در خصوص مشکلات موجود در جامعه و مشکلات هيات مذهبي سخناني ايراد نمود و همچنين از آنچه در جلسه ره آورهمايش شوراي هيات مذهبي سراسر کشور گذشته بود گزارشي ارائه کرد و گفت: در اين همايش سراسري از نکته نظرات خطيب و سخنرانان جلسه در خصوص آينده شوراي هيات مذهبي و آسيب هاي احتمالي به شورا استفاده برديم.

وي در ادامه ديدار با مراجع عظام را از ديگر ره آور اين همايش نام برد و اظهارداشت: در اين ديدار با آفات عزاداري آشنا شديم.

انصاري در ادامه به توصيه هاي معاونت فرهنگي سازمان تبليغات اسلامي اشاره و تصريح کرد: قبل از ماه محرم حتماً بايد با مداحان هيات مذهبي در خصوص روش صحيح عزاداري و همچنين توجه هيات مذهبي در خصوص نماز اول وقت برگزاري برنامه هاي اعتقادي، اخلاق و احکام جلسه اي داشته باشيم.

در ادامه حجت الاسلام عبدالناصر اميري رئيس جديد تبليغات اسلامي لامرد به آيه (اليوم اکملت لکم دينکم .......) اشاره کرد و ولايت امام علي(ع) را از طرف خدا اتمام نعمت و اکمال دين برشمرد.

وي در ادامه به تلاش در خصوص به جا انداختن جايگاه شوراي هيات مذهبي بين مردم با برنامه ريزي هاي صحيح براي جوانان و جلوگيري از خرافات و توجه به دستورالعمل هاي سازمان تبليغات اسلامي سخناني ايراد کرد. 

بنابرگزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي فارس،  همايش سراسري هيات مذهبي شهرستان تحت عنوان همايش عاشورائيان در تاريخ شانزدهم دي ماه، ساماندهي هيات مذهبي و ثبت هيات مذهبي ثبت نشده، سرکشي به هيات مذهبي در ايام محرم و نظارت بر عملکرد و بررسي مشکلات آنها از جمله مصوبات اين جلسه بود.



نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما