تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۵۰
۰
کد مطلب : ۹۹۵۲

هفته قرآن در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود

هفته قرآن در دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود
مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با تصمیم‌گیری شورای قرآن و عترت هفته‌ای به نام هفته قرآن در دانشگاه‌ها از ۱۷ تا ۲۴ آبان ماه مصادف با سال روز درگذشت مرحوم علامه طباطبایی در نظر گرفته شده است.

 محسن اسلامی یکشنبه شب در مراسم نشست خبری شواری قرآن و عترت گفت: برنامه‌های قرآنی در کشور ما به ماه مبارک رمضان ختم می‌شود و در سایر اوقات سال توجه جدی به قرآن نمی‌‌شود که با یک برنامه‌ریزی جدی باید از قرآن مهجوریت‌زدایی کنیم.

وی افزود: امیدواریم هفته قرآن تلنگری باشد به مسئولین امور قرآنی کشور تا در جهت بهبود وضعیت ترویج فرهنگ قرآنی گام بردارند.

مدیر کل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برنامه‌های شورای قرآن و عترت را به دانشگاه‌های کشور ابلاغ کردیم که سال گذشته مرحله پایلوت خود را در دانشگاه‌های تحت نظارت وزارت علوم پشت سر گذاشته است.

وی افزود: در هفته قرآن و عترت همایشی تحت عنوان همایش مهر تابان در دانشگاه خواجه نصیر برگزار خواهد شد که از جهات مختلف از اهمیت ویژه برخوردار است.

اسلامی گفت: برگزاری ۶ تئاتر با موضوعات قرآنی و ۶۰ نمایشگاه کتاب با محوریت مسائل قرآنی و انتشار نشریه «ا ل م» از دیگر برنامه‌های هفته قرآن خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما