تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۶
۰
کد مطلب : ۲۲۰۹۱

اعلام فراخوان دهمین جشنواره «تئاتر رضوی» تا یک ماه دیگر

اعلام فراخوان دهمین جشنواره «تئاتر رضوی» تا یک ماه دیگر
حسن عابدی، معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، با اعلام این خبر گفت: با بازنگری صورت گرفته از سوی کارشناسان هنرهای نمایشی و در پی جلسات کارشناسی با مدیران فرهنگی و هنری استان خراسان شمالی، پس از دو سال وقفه، دهمین دوره جشنواره «تئاتر رضوی» شهریور ۹۴ به میزبانی بجنورد برگزار خواهد شد.

وی گفت: این جشنواره با نگاهی حرفه‌ای‌تر نسبت به ۹ دوره پشین خود و با تنوع بیشتر و طراحی ویژ‌ه‌ای تدارک دیده شده است که تا یک ماه دیگر فراخوان آن با ثبت همه تغییرات در ساختار اجرایی اعلام و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و به تبع آن دبیرخانه جشنواره نیز رسماً فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

عابدی تصریح کرد: دهمین جشنواره «تئاتر رضوی» که زیرمجموعه جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) است نیز به شکل سراسری برگزار خواهد شد اما قطعاً در برنامه‌ریزی کارشناسی صورت گرفته بخشی هم به آثار نمایشی مرتبط با فرهنگ رضوی از جهان اسلام اختصاص پیدا می‌کند.

وی در پایان گفت: با توجه به تغییرات ساختاری که در فراخوان این دوره از جشنواره «تئاتر رضوی» اعمال شده است امیدواریم تا شاهد مشارکت مطلوب فعالان عرصه هنرهای نمایشی برای رونق هر چه بیشتر این جشنواره باشیم تا به این وسیله بتوانیم وقفه دو ساله پیش آمده را جبران کنیم.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما