تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۴۸
۰
کد مطلب : ۹۲۱۹
چهره

درباره کاظم صدیقی

درباره کاظم صدیقی
وی که در مجالس عزای اهل بیت(ع) حسینیه امام خمینی(ره) در حضور رهبر معظم انقلاب به ذکر مصیبت می‌پردازد، در مراسم‌های مذهبی هیئت رزمندگان اسلام تهران و مهدیه تهران نیز سخنرانی می‌کرده است.

شاگرد مرحوم آیت‌الله بهجت(ره) و همچنین آیت‌‌الله بهاءالدینی(ره)، چهره‌ای آشنا در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است.

صدیقی مدت‌هاست در حوزه علمیه قم و برخی دانشگاه‌های کشور به تدریس اشغال دارد. وی در حوزه علمیه قم، اخلاق و عرفان را به طلاب می‌آموزد. صدیقی همچنین در کارنامه خود عنوان «سخنران بعثه مقام معظم رهبری» را دارد.

رییس کنونی دادگاه عالی انتظامی قضات، در محاکمه عبدالله نوری، وزیر کشور خاتمی و مدیر مسئول روزنامه خرداد به همراه روح‌الله حسینیان، محمدی عراقی، پورمحمدی، دعاگو و ابوترابی در هیئت منصفه دادگاه عضویت داشت.

مباحث سخنرانی‌های وی اغلب دارای مضامین اخلاقی است. البته وی با توجه به اصل مجزا نبودن دین از سیاست در اسلام، واکنش‌های متعددی نسبت به برخی مسائل و حوادث سیاسی روز داشته است. وی در دوره اصلاحات انتقادهایی درباره برخورد دولت با مسائل سیاسی و فرهنگی داشت.

وی درس‌گفته‌هایی درباره شکرگذاری و توبه، ضرورت وجود امام و ارتباط با امام، رمز و فلسفه خلقت، آثار ایمان و عمل صالح، اسارت انسان در شهوات دنیوی، آینده و بی‌خبری انسان، جوان و جوانی، زندگی و گرفتاری‌های انسان و... دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما