تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۲۷
۰
کد مطلب : ۱۱۱۹۸

نرم‌افزار «ثقلين» مبتنی بر سنت و عترت اهل بيت(ع) توليد می‌شود

نرم‌افزار «ثقلين» مبتنی بر سنت و عترت اهل بيت(ع) توليد می‌شود
حجت‌الاسلام «روح‌الله فاطمی‌نسب»، مديرعامل مؤسسه نرم‌افزاری مبين، با بيان اين مطلب گفت: تاكنون نرم‌افزارهای اسلامی توليدی، به صورت تخصصی به ارائه متن‌های مختلف از قرآن و ادعيه‌ بسنده كرده‌اند؛ بنابراين ضرورت توليد نرم‌افزاری قرآنی مبتنی بر سنت و عترت اهل بيت(ع) احساس می‌شد.

وی ادامه داد: مؤسسه نرم‌افزاری مبين، نرم‌افزار «ثقلين» را با توجه به تعبيه بخش ويژه‌ای در اين نرم‌افزار با عنوان عترت، بخش‌های ديگری را نيز همچون ادعيه، ملحقات و حاشيه مفاتيح‌الجنان، صحيفه سجاديه، تفسير، ترجمه، ترتيل و ... جمع‌آوری كرده است.

فاطمی‌نسب افزود: پژوهشگران و محققان مؤسسه با بررسی روايت ثقلين، اين محتوا را برای اولين‌بار در نرم‌افزار اضافه كردند، به‌ صورتی‌كه در بخش «عترت» زندگی‌نامه، روايات، احاديث و اشعار مربوط به ائمه اطهار(ع) گنجانده شده است.

مديرعامل مؤسسه نرم‌افزاری مبين در پايان يادآور شد: اكنون اين محصول فرآيند توليد را به پايان رسانده و اميدواريم تا هفته آينده نرم‌افزار «ثقلين» وارد بازار رسانه‌های ديجيتال شود و بتواند در اشاعه فرهنگ قرآنی گامی بردارد.

يادآوری می‌شود، مؤسسه نرم‌افزاری مبين از سال ۱۳۸۲ فعاليت خود را در زمينه توليد نرم‌افزارهای اسلامی آغاز كرده و تاكنون محصولات دينی غنی همچون نرم‌افزار پرسمان، تقويم شيعی و تقويم عربی را با امكانات ويژه به منظور سهولت استفاده از متون و محتوای قرآنی تهيه و توليد كرده است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما