تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۰۹
۰
کد مطلب : ۱۲۳۹۰

رادیو اینترنتی مسجد جمکران راه‌اندازی شد

رادیو اینترنتی مسجد جمکران راه‌اندازی شد
«امیر افضلی»، مسئول واحد رایانه سایت مسجد جمکران گفت: در ماه ربیع‌الاول امسال، بخش‌ها و امکانات جدیدی به وب‌سایت مسجد جمکران اضافه شد که رادیو اینترنتی هم جزء این بخش‌های تازه است.

افضلی اضافه کرد: پیش از این، دو پیش شماره رادیو اینترنتی را در وب‌سایت مسجد قرار داده بودیم که با استقبال خوب مردم مواجه شد، ولی متأسفانه به خاطر برخی محدودیت‌ها نتوانستیم به آن کار ادامه دهیم.

مسئول واحد رایانه سایت مسجد جمکران درباره برنامه‌های این رادیو اینترنتی افزود: برنامه‌های این رادیو در واحد ارتباطات رسانه‌ای مسجد جمکران تولید می‌شود، برنامه ما این است که هفته‌ای یک برنامه مطابق با تعریف رادیو اینترنتی در سایت ارائه دهیم، به خاطر محدودیت سرعت اینترنتی که در ایران هست تلاش کرده‌ایم سرعت مورد نیاز برای دانلود فایل‌های این برنامه‌های رادیویی را به حداقل برسانیم تا دریافت آن برای کاربران راحت باشد، به همین دلیل با این‌که موضوعات و محتوای بالایی مد نظر داشتیم آنها را محدود و اولویت‌بندی کردیم.

وی افزود: برای برنامه‌های این رادیو اینترنتی سرفصل‌های مختلفی در نظر گرفته‌ایم که در دو شماره جدید که در ماه ربیع‌الاول جاری ارائه شده، این تغییرات قابل مشاهده است، از جمله بخش‌های این رادیو، بخش متون ادبی است، بخش مدایح امام زمان(عج) و تقویم مناسبت‌های دینی هفته نیز در این رادیو قابل شنیدن است.

افضلی اضافه کرد: از جمله بخش‌هایی که در آینده به رادیو اینترنتی مسجد جمکران اضافه خواهد شد، بخش‌های ناب و شاه‌بیت‌های سخنرانی‌های انجام شده در مسجد است که در حد دو دقیقه برای این بخش در نظر گرفته شده است، همچنین مصاحبه‌های صوتی که از زایران مسجد جمکران و در محوطه مسجد گرفته می‌شود را هم در رادیو اینترنتی قرار خواهیم داد، علاوه بر این، صدای تماس‌گیرندگان با تلفن گویای مسجد را هم به زودی به رادیو اضافه خواهیم کرد.

مسئول واحد رایانه سایت مسجد جمکران درباره هدف ارائه رادیو اینترنتی جمکران اظهار کرد: هدف ما این است که این رادیو به صورت یک جُنگ از مجموعه موضوعات مرتبط با فرهنگ مهدویت و انتظار و اهل‌بیت(ع) باشد، کاربران اینترنتی هم می‌توانند در سایت مسجد به برنامه‌های این رادیو گوش کنند و هم امکان دانلود این برنامه‌ها وجود دارد.

وی یادآور شد: نهم ربیع‌الاول؛ سالروز به امامت رسیدن امام زمان(عج)، برای مسجد جمکران یکی از نقاط اصلی تقویم کاری است، از این پس تلاش می‌کنیم برخی کارها و برنامه‌های خود را با تمرکز بر این تاریخ مهم انجام و ارائه دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما