تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۴۴
۰
کد مطلب : ۱۳۸۲۵

تعداد قسمت‌های «مختارنامه» كاهش یافت

تعداد قسمت‌های «مختارنامه» كاهش یافت
فرهنگ: محمود فلاح از پخش سریال «مختارنامه» از شبكه قرآن خبر داد و گفت: تا آنجا كه حدس می‌زنم شبكه قرآن نیز با فاصله كمی از شبكه اول، قرار است سریال «مختارنامه» را پخش كند و شبكه‌های برون مرزی نیز اصرار دارند كه این سریال هرچه زودتر به عربی دوبله شود.

وی زمان آغاز پخش سریال «مختارنامه» را مهرماه امسال اعلام كرد و گفت: پخش این مجموعه تلویزیونی پس از عید فطر در شبكه اول آغاز می‌شود.

فلاح ابراز امیدواری كرد كه مردم از نتیجه سریال «مختارنامه» راضی باشند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره مقایسه سریال «مختارنامه» با «امام علی(ع)» و اینكه آیا فكر می‌كند «مختارنامه» می‌تواند موفقیت سریال «امام علی(ع)» را به لحاظ جذب مخاطب تكرار كند؟ خاطرنشان كرد: در زمانی كه سریال «امام علی(ع)» پخش می‌شد، من مدیر كل تولید سیما بودم؛ حدس می‌زنم نظر خود آقای میرباقری هم این است كه سریال «مختارنامه» به لحاظ كیفی در سطح قابل تأمل‌تری است؛ ضمن اینكه «مختارنامه» سال‌ها پس از «امام علی(ع)» ساخته شد و عرصه فیلمسازی ما به لحاظ تكنولوژی پیشرفت بسیار كرده‌است.

فلاح درباره انجام مراحل فنی سریال «مختارنامه» اظهار كرد: تدوین سریال درحال انجام است و صداگذاری و ساخت موسیقی هم انجام می‌شود.

او درباره تعداد قسمت‌های سریال «مختارنامه» نیز گفت: ابتدا قرار بود كه این سریال در قالب ۴۵ تا ۴۷ قسمت ساخته شود؛ اما در نهایت مدیر شبكه اول و داوود میرباقری تصمیم گرفتند كه برای تندتر شدن ریتم سریال، تعداد قسمت‌ها را به ۴۲ تا ۴۳ قسمت برسانیم؛ ضمن اینكه اگر نظر مدیر شبكه اول و كارگردان براین باشد كه تعداد قسمت‌ها از این هم كمتر شود، این كار را خواهیم كرد.

او درباره انجام جلوه‌های ویژه سریال «مختارنامه» نیز گفت: جلوه‌های ویژه سریال «مختارنامه» بسیار سنگین است و برای انجام آن با برادران سحرخیز قرارداد بسته‌ایم؛ پخش سریال اوایل پاییز آغاز می‌شود و امیدواریم تا آن زمان ۲۰ قسمت را آماده كرده باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما