تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۴
۰
کد مطلب : ۱۴۰۴۱

شکایت زایران ایرانی از آژانس‌های زیارتی سوریه

شکایت زایران ایرانی از آژانس‌های زیارتی سوریه
جامعه: دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری روز گذشته ۱۷ مرداد ماه در دیدار با زایران ایرانی که برای زیارت به دمشق سفر کرده بودند، در سوریه دیدار کرد.  در این دیدار زایران ایرانی از نحوه عملکرد آژانس‌های زیارتی بشدت گلایه داشتند و به شرایط و امکاناتی که در سوریه متحمل می‌شدند، اعتراض کردند.

جمعی از مدیران و معلمان آموزش و پرورش اهواز که هر کدام حدود ۲۲ سال سابقه کاری داشتند درحالیکه بغض همراه با گریه به آنها امان حرف زدن نمی‌داد، از اداره کل آموزش و پرورش اهواز و آژانس مسافرتی که آنها را به سوریه آورده و در بدترین مکان و شرایط رها کرده شکایت داشتند.

کاروان مدیران و معلمان اهواز می‌گفتند مسئول آژانس برای کسب درآمد بیشتر آنها را در مسافرخانه‌ای بدون داشتن کمترین امکانات رفاهی که در روز با ۱۰ ساعت قطعی برق و حتی آب روبرو است رها کرده‌اند و دست آنها از همه جا کوتاه است و کسی نیست به درد آنها رسیدگی کند و به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق نیز مراجعه کرده‌اند.

این عده با تسلیم شکایت کتبی به دکتر ولایتی از وی خواستند از مسئولین بخواهد مانع سوءاستفاده عده‌ای از عشق و شوق مردم برای زیارت قبور متبرکه موجود در دمشق با هدف پر کردن جیب‌های خود و عدم انجام ابتدایی‌ترین مسئولیت‌ها گردند.

پرسش اینجاست که موافقتنامه اخیر بین سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و مقامات سوری که به علت کثرت شکایت زایران از عملکرد نحوه خدمت‌رسانی آژانس‌ها و مقامات سوری امضاء‌ گردید به کجا رسید و چرا هیچ گونه اقدامی در جهت رفاه حال زایران انجام نشده است.
مرجع : روزنامه جمهوری اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما