تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۲۳
۰
کد مطلب : ۱۵۶۱۲
تهيه‌كننده «مختارنامه»:

صداوسيما به ما اعلام كرده چهره‌ حضرت ابوالفضل(ع) نوراني ‌شود

صداوسيما به ما اعلام كرده چهره‌ حضرت ابوالفضل(ع) نوراني ‌شود
فرهنگ: تهيه‌كننده «مختارنامه» درباره‌ي آخرين تصميمات درخصوص نحوه‌ي به تصوير كشيدن چهره‌ي حضرت ابوالفضل(ع) در اين سريال، گفت: چهره‌ي حضرت ابوالفضل(ع) در سريال «مختارنامه» نوراني خواهد شد.

محمود فلاح تصریح كرد: در اين رابطه، تصميم گرفته شده و سازمان صدا‌وسيما اين تصميم را به ما اعلام كرده است.

وي تاكيد كرد: آخرين تصميم، تصميمي است كه سازمان صدا‌وسيما دراين باره اتخاذ كرده و اعلام شده است.

پس از اعلام خبرهايي درباره‌ي تصميم داوود ميرباقري مبني بر نمايش چهره‌ي حضرت ابوالفضل(ع) در سريال «مختارنامه»، برخي از مراجع تقليد از جمله آيت‌الله صافي‌گلپايگاني و وحيد خراساني نسبت به اين مساله انتقاداتي را مطرح كردند. البته برخي ديگر از جمله آيت‌الله عزالدين حسيني زنجاني نمايش چهره‌ي حضرت ابوالفضل (ع) را بلامانع خوانده بودند.

***

و اما آخرين خبرها از سريال «مختارنامه» اين است كه اين سريال با هدف تقدير از بينندگان فعال خود از اين هفته و همزمان با پخش قسمت هفدهم، مسابقه‌ برگزار مي‌كند. بر اين اساس پس از پخش هر قسمت از سريال در جمعه شب‌ها، علاقمندان مي‌توانند نظر، ديدگاه و تحليل خود در خصوص جنبه‌هاي مختلف آن قسمت همچون: جنبه‌هاي فني، هنري، بازي بازيگران، داستان و فيلم نامه، نحوه روايت، نکات تاريخي و... را در قالب يادداشتي حداکثر ۳۵۰ کلمه‌اي نوشته و حداکثر تا ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه همان هفته ايميل کنند. در روزهاي سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه نيز کليه مطالب ارسال شده توسط هيات کارشناسي بررسي و پنج مطلب برگزيده معرفي و اسامي آنها بلافاصله پس از پخش قسمت جديد سريال، در جمعه شب بر روي سايت قرار داده خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما