تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ ساعت ۱۸:۱۷
۰
کد مطلب : ۱۸۰۵

حضرت زینب سبب جاودانگی نهضت عاشورا شد

حضرت زینب سبب جاودانگی نهضت عاشورا شد
به گزارش خیمه، حجت الاسلام نادر هاديان، امام جماعت مسجد حضرت وليعصر (عج) شيب آبندان جويبار، در جشن ميلاد حضرت زينب (س) از ايشان به عنوان پيام رسان نهضت عاشورا ياد و تصريح كرد: حضرت زينب (س) با انعكاس صحيح و درست وقايع عاشورا نهضت عاشورا را براي هميشه تاريخ، زنده نگه داشت.

حجت الاسلام هاديان در ادامه با تبريك روز پرستار و ضمن تقدير از زحمات اين قشر از همه آنها خواست تا سيره و منش حضرت زينب (س) را در زندگي و امورات خود جاري سازند.

وي افزود: اهميتي كه اكنون نظام اسلامي ايران به پرستاران مي دهد به هيچ وجه قابل مقايسه با پيش از انقلاب نيست و مقايسه پرستاران با حضرت زينب (س) روحيه ايثار، فداكاري و گذشت را در آنها دو چندان مي كند.

امام جماعت مسجد حضرت وليعصر (عج) جويبار در پايان با استناد به سخن مولاي متقيان علي (ع) كه «بر شما باد شكيبايي كه شكيبايي نسبت به ايمان همچون سر نسبت به تن است همانگونه كه در تن بي سر خبري نيست، در ايمان بدون شكيبايي نيز خبري نيست»، تصريح كرد: پرستاري هم معنا و مفهوم بردباري و صبوري است.

بنا بر گزارش شبستان در پايان جشن ميلاد حضرت زينب (س) از 3 پرستار و بهورز كانون فرهنگي و هنري شهيد پناهي جويبار تجليل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما