تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۹
۰
کد مطلب : ۱۸۱۸۸

اعزام ۱۲۰۰ مبلغ و ساماندهی ۱۸۰۰ هیئت‌مذهبی در قزوین

اعزام ۱۲۰۰ مبلغ و ساماندهی ۱۸۰۰ هیئت‌مذهبی در قزوین
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی، اظهار کرد: انجام امور فرهنگی و حرکت در جهت رشد فرهنگ در جامعه نیازمند یک عزم ملی و رویکرد جهادی است که توجه ویژه همه مسئولان فرهنگی را می‌طلبد.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی قزوین خاطر نشان کرد: سازمان تبلیغات دارای سند چشم انداز ۵ ساله است و راهبرد این سازمان بر اساس این سند تنظیم می‌شود که بر اصل هم‎افزایی و تعامل با سایر دستگاه‌ها استواراست همچنین با توجه به‌عنوان شعار امسال همه دستگاه‎ها و ارگان‌های فرهنگی باید رویکردشان جهادی باشد.

نعمت‌الهی درباره اهداف و برنامه‌های امسال تصریح کرد: امسال هم جشنواره دین در مطبوعات را مانند سال گذشته برگزار می‌کنیم و سعی بر آن شده تا گارگاه‌های آموزشی و فعالیت‌های قرآنی را افزایش دهیم.

وی درباره عملکرد و برنامه‌های شاخص سال گذشته سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۹۲ با وجود همه نوسانات و محدودیت‌ها و تعاملی که با سایر دستگاه‌ها داشت توانست برنامه‌های شاخصی را در چند حوزه مختلف اجرا کند.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی قزوین درباره برنامه‌های انجام شده در حوزه فرهنگ به اعزام ۱۲۰۰ مبلغ وبرگزاری همایش ویژه هیئات‌ مذهبی و آموزش مداحان اشاره و تصریح کرد: در بخش شناسایی هیئات‌ مذهبی توانستیم ۱۸۰۰ هیئت را در سطح استان شناسایی و ساماندهی کنیم که امید است این آمار بیشتر هم بشود.

نعمت‌الهی درپایان سخنان خود، خاطر نشان کرد: سال گذشته در حوزه نشر، کتاب «ماه در آب» که در رابطه با زندگی قمر بنی هاشم (ع) است به رشته تحریر درآمد و به چاپ رسید و کتاب پژوهشی با عنوان «رصد تهاجمات استراتژیک دشمن در عرصه جنگ نرم» با همکاری موسسه سراج اندیشه و سازمات تبلیغات به چاپ رسید و همچنین کتابی در زمینه اقتصاد مقاومتی در دست اقدام است و روزهای آینده چاپ و راهی بازارنشر خواهد شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما