تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹
۰
کد مطلب : ۱۸۵۵۵

هیئتهای مذهبی به افزایش فهم سیاسی دانشجویان کمک می کنند

هیئتهای مذهبی به افزایش فهم سیاسی دانشجویان کمک می کنند
سعید جامه بزرگی عصر یکشنبه در نشست مشترک مسئولین تشکل های اسلامی سیاسی و هیئتهای مذهبی دانشگاههای آزاد اسلامی استان همدان که در سالن کنفرانس ساختمان مهر واحد همدان برگزار شد با تاکید بر حرکت در خط مقام معظم رهبری و پیروی از ولایت و ائمه اطهار گفت: شما به عنوان سرآمدان فرهنگ و سیاست در جامعه دانشگاهی باید پرچمدار تحقق شعار امسال باشید.

وی بیان داشت: مسئولین تشکل های اسلامی سیاسی و هیئتهای مذهبی در دانشگاه باید دقت عمل لازم در انجام کارهای فرهنگی و سیاسی خود داشته و بر اساس صلاح و مصلحت کشور و تبیین مسائل روز سیاسی و فرهنگی در دانشگاه فعالیت کنند.

وی اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی برای تشکلها و هیئتهای مذهبی موجب افزایش فهم سیاسی دانشجویان به منظور استفاده در آینده کشور است.

نماینده دانشگاه در هیئتهای مذهبی و تشکلهای دانشجویی استان همدان نیز در این نشست با اشاره به نقش هیئت های مذهبی و تشکل های دانشجویی در جامعه امروزی کشور گفت: توجه به مسائل روز و فرمایشات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار دانشجویان باشد.

اصغر تیموریان بیان داشت: مسئولین تشکل های اسلامی سیاسی و هیئتهای مذهبی باید با تلاش هرچه بیشتر در خصوص رشد فکری سیاسی و فرهنگی دانشجویان با تحلیل مسائل روز جامعه قدم بردارند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد همدان نیز در این نشست گفت: باید هیئت های مذهبی در سطح دانشگاه فعالیت پویاتری داشته و بازوی فرهنگی این معاونت باشند.

علی طاهری بیان داشت: هیئتهای مذهبی و تشکلهای سیاسی دانشجویی در فضای دانشگاه با ایفای نقش موثر، داشتن انضباط کاری و حس مسئولیت پذیری می توانند کارهای فراوان و بزرگی انجام دهند.

وی با تاکید در خصوص داشتن تقوای کاری و رعایت اصول و موازین اسلامی و انضباط کاری گفت: توجه به زندگانی اهل بیت (ع) و بکار گرفتن دستورات و فرمایشات این بزرگان در امور هیئت ها و تشکلهای دانشجویی راهگشا خواهد بود.

وی گفت: دانشجویان باید به تعهدات خود به درستی عمل کنید تا در پیشگاه خداوند و مردم سر بلند گردید و برای این منظور نباید از خط ولایت فقیه خارج شوید.

وی یادآور شد: در دانشگاههای آزاد اسلامی استان همدان ۱۰ هیئت مذهبی و تشکل سیاسی دانشجویی مشغول به فعالیت هستند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما