تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵
۰
کد مطلب : ۲۲۲۶۳

برگزیدگان سوگواره ملی هلال سرخ معرفی شدند

برگزیدگان سوگواره ملی هلال سرخ معرفی شدند
محمد گلفشان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم در این مراسم با اشاره به اینکه سوگواره ملی هلال سرخ یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی است که امسال توسط جمعیت هلال احمر قم برگزار شد، اظهار کرد: این سوگواره چهارمین برنامه فرهنگی است که توسط جمعیت شروع شد و اکنون نیز مراسم اختتامیه آن برگزار می‌شود. در این سوگواره افراد از سراسر کشور حضور پیدا کردند و آثار خوبی نیز به جشنواره رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم تصریح کرد: در بخش کتابخوانی ۱۹۳۳ نفر،‌ عکاسی (در دو بخش حرفه‌ای و گوشی همراه) ۷۵۱ عکس و در بخش دلنوشته (محتوای بلند و ریزنوشته) ۳۷۴ اثر به دبیرخانه همایش ارسال شد.

وی در پایان با اشاره به برنامه بعدی که در ابتدای سال ۹۴ با موضوع احترام به والدین برگزار می‌شود، اظهار امیدواری کرد که هلال احمر بتواند با انجام برنامه‌های این چنینی رسالت فرهنگی خود را به جوانان سراسر کشور ارائه کند.

حجت الاسلام دارستانی نیز در این مراسم با ذکر مثال‌هایی پیرامون اهمیت احترام به والدین، گفت: درباره احترام به والدین روایات زیادی وجود دارد. احترام به والدین دارای اجر و ثواب بسیاری است و نزد خداوند دارای ارزش بسیاری است.

در ادامه برنامه کلیپ تهیه شده از عکس‌های منتخب ارسالی به سوگواره به نمایش درآمد و گروه سرود مهرورزان هلال،‌ معاونت امور جوانان نیز به اجرای برنامه پرداختند.

بنابر این گزارش، در نهایت پس از چندین مرحله داوری دقیق آثار و حذف آثار غیرتولیدی ۱۹ نفر به عنوان منتخب در برنامه اختتامیه با اهدای لوح سپاس، تندیس و جوایز نقدی مورد تجلیل قرار گرفتند.

یادآور می‌شود، این سوگواره از اول محرم و همزمان با شصت و هفتمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر به میزبانی معاونت امور جوانان و با محوریت «جلوه‌های بشردوستی در عاشورا» و در سه بخش عکاسی ـ دلنوشته ـ کتابخوانی آغاز به کار کرده بود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما