تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۳
۰
کد مطلب : ۲۳۷۳۲

گردهمایی فاطمیون در نیشابور برگزار می شود

گردهمایی فاطمیون در نیشابور برگزار می شود
محمد بابایان نایب رئیس شورای هیئات و مجامع مذهبی نیشابور گفت: همزمان با نوروز ۹۴ و به مناسبت ایام شهادت بزرگ بانوی عالم خلقت حضرت زهرا (س) گردهمایی بزرگ فاطمیون با حضور هیئت های مذهبی این شهرستان برپا می شود.

وی در تشریح برنامه های بهار فاطمی در این شهرستان بیان کرد: چهارم فروردین ماه مقارن ساعت ۱۰.۳۰ صبح همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تجمع بزرگ فاطمیون با حضور مردم ولایت مدار، روحانیت معظم و تشکل های فرهنگی مذهبی درچهارراه انقلاب این شهرستان برگزار خواهد شد.

بابایان خاطرنشان كرد: برگزاری مسابقه بزرگ فرهنگی با هدف آشنایی بیشتر با سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) و بصیرت افزایی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و آگاهی بخشی در خصوص نقشه های شوم تفرقه انگیزی بین امت اسلامی در دستور کار ستاد مردمی بزرگداشت ایام فاطمیه قرار دارد.

وی با بیان اینکه تقارن نوروز با فاطمیه فرصت مغتنمی برای شناخت بیشتر معارف اهل بیت است ادامه داد: درایام بهار فاطمی در تمامی شهرها، مراکز بخش ها و روستاها نیز برنامه سخنرانی، عزاداری و مرثیه خوانی و برپایی نمایشگاه با حضور مبلغان طرح هجرت انجام می شود.

وی یادآورشد: در جلساتی که با عنوان ستاد بهار فاطمی برگزار شده این شهرستان ضمن فضا سازی مناسب سطح شهر و سردر هیئات مذهبی، سخنرانی، مداحی، تجمع فاطمیون (س) در روز شهادت، اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری دو نمایشگاه در اماکن گردشگری، برنامه هایی با حضورسخنرانان و مداحان توانمند وتاثیر گذار در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در نظر است تا در بهار فاطمی با توجه به همزمانی ایام شهادت حضرت زهرا (س) با ایام نوروز در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای هماهنگی، وحدت و انسجام مجموعه تشکل های فرهنگی مذهبی نیشابور به دور از افراط و تفریط معارف اسلامی ترویج شود.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما