تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۵
۰
کد مطلب : ۲۳۸۰۲

تخصیص بودجه برای برگزاری دوره های آموزشی مسئولین هیئات و مداحان استان اصفهان

تخصیص بودجه برای برگزاری دوره های آموزشی مسئولین هیئات و مداحان استان اصفهان
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام سید محمود فقیهی ۱۸ اسفندماه با احمد رضوانی فرماندار خمینی شهر دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در تشکلهای دینی استان با استناد به آمار و ارقام موجود، به تبیین و تشریح اولویت های اداره کل پرداخت و گفت: ارتقاء سطح فرهنگی مسئولان هیئات مذهبی، ساماندهی مداحان، توجه بیشتر به کودکان و نوجوانان در هیئات و بهره‌گیری مناسب از فضای مجازی از اهم برنامه های این اداره کل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: طی پنج ماه گذشته بازنگری کلی از لحاظ ساختار تا آموزش برای هیئات مذهبی انجام شده است.

حجت‌الاسلام فقیهی در ادامه سخنان خود خواستار اختصاص اعتبار برای خرید زمین و ساخت ساختمان اداری تبلیغات اسلامی خمینی شهر و درصدی از بودجه های فرهنگی شهرداری به شورای هیئات و کانون مداحان شهرستان جهت تحقق اهداف و انجام مأموریت های خود به‌ویژه برگزاری دوره های آموزشی برای مسئولین هیئات و مداحان شد.

در ابتدای این دیدار رضوانی فرماندار خمینی شهر بر نقش خطیر ادارات فرهنگی به‌ویژه اداره تبلیغات اسلامی بر انجام امور فرهنگی و ساماندهی و آموزش مسئولین و مداحان هیئات مذهبی به‌عنوان اقشار تأثیرگذار تأکید کرد و خواستار برنامه ریزی مدوّن و بلند مدت برای فعالیتهای هیئات مذهبی در راستای کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی شد.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما